Πρόσφατα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με σχετική Υπουργική Απόφαση εξάλειψε ένα υπερβολικό παράβολο στα ΚΤΕΟ, το οποίο αφορούσε στον έλεγχο των συστημάτων υγραεριοκίνησης και αεριοκίνησης. Ωστόσο όπως φαίνεται κάποια ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου κυρίως της Αττικής φαίνεται ότι αποφάσισαν να «αντιδράσουν» αυξάνοντας τις τιμές ελέγχων!
Όπως αποκλειστικά δημοσιεύει το Newsauto.gr ειδικά για τον έλεγχο των συστημάτων υγραεριοκίνησης και αεριοκίνησης κάποια ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν δίστασαν ακόμη και να διπλασιάσουν τις τιμές τους σε «απάντηση» των όσων έκανε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ώστε να μειώσει το κόστος ελέγχου στους ιδιοκτήτες οχημάτων.
Μάλιστα η αύξηση των τιμών έχει ήδη προκαλέσει την αντίδραση των εμπόρων αυτοκινήτων, ιδιοκτητών συνεργείων αλλά και εγκαταστατών συστημάτων υγραεριοκίνησης και αεριοκίνησης οι οποίοι αναζητούν ΚΤΕΟ με χαμηλότερες τιμές αλλά όπως φαίνεται η απόφαση για αύξηση των τιμών στους ελέγχους είναι συμφωνημένη από μεγάλη μερίδα ιδιοκτητών ΚΤΕΟ…
Κάποια ιδιωτικά Κέντρα Ελέγχου στην αντίδραση εμπόρων αυτοκινήτων για την αύξηση των τιμών τους διεμήνυσαν ότι: «Σε όποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ και να πάτε στην Αττική θα βρείτε την ίδια τιμή!»
Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr κάποιες καταναλωτικές οργανώσεις και επιχειρηματίες του κλάδου θα καταγγείλουν στον Συνήγορο του Πολίτη και στη Επιτροπή Ανταγωνισμού όσα ιδιωτικά ΚΤΕΟ συμμετάσχουν τελικά σε αυτή την «κίνηση του καρτέλ» όπως χαρακτηριστικά την αναφέρουν.
Ειδικότερα όπως φαίνεται και στον επίσημο τιμοκατάλογο από κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ, που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr, η τιμή ελέγχου για τον αρχικό έλεγχο εγκατάστασης συστήματος Υγραερίου ή Φυσικού Αερίου σε αυτοκίνητο από την 1η Δεκεμβρίου ανέρχεται σε 81 ευρώ από 30-40 ευρώ που κυμαίνονταν έως τα τέλη Νοεμβρίου! Δηλαδή το κόστος αυξάνεται κατά 170% αν το κόστος ανέρχονταν σε 30 ευρώ και κατά 102,5% αν το κόστος ανέρχονταν σε 40 ευρώ.
Αντίστοιχα για τον αρχικό έλεγχο εγκατάστασης συστήματος Υγραερίου ή Φυσικού Αερίου σε φορτηγό έως 3,5 τόνους το κόστος ελέγχου από την 1η Δεκεμβρίου ανέρχεται σε 97 ευρώ από 50 έως 55 ευρώ που κυμαίνονταν. Δηλαδή το κόστος ελέγχου αυξήθηκε κατά 94% αν το παλαιό κόστος ελέγχου κυμαίνονταν σε 50 ευρώ και κατά 76,36% αν το κόστος ανέρχονταν σε 55 ευρώ.
Ο περιοδικό έλεγχος με καύσιμο Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο σε αυτοκίνητα από την 1ηΔεκεμβρίου θα ανέρχεται σε 60 ευρώ από 44 ευρώ που κυμαίνεται έως τα τέλη Νοεμβρίου. Δηλαδή το συγκεκριμένο κόστος ελέγχου στα ΙΧ αυξάνεται κατά 36,36%.
Ο αντίστοιχος έλεγχος καυσίμου Υγραερίου ή Φυσικού Αερίου στα φορτηγά έως 3,5 τόνους από την 1η Δεκεμβρίου θα ανέρχεται σε 65 ευρώ από 50 ευρώ. Δηλαδή το συγκεκριμένο κόστος ελέγχου αυξάνεται κατά 30%.
Ο περιοδικός έλεγχος σε αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη, diesel ή ρεύμα από την 1η Δεκεμβρίου θα κοστίζει 50 ευρώ από 44 ευρώ. Δηλαδή το κόστος του συγκεκριμένου ελέγχου αυξάνεται κατά 13,36%.
Ο περιοδικός έλεγχος σε φορτηγά έως 3,5 τόνους που κινούνται με βενζίνη, diesel ή ρεύμα από την 1η Δεκεμβρίου θα κοστίζει 59 ευρώ από 50 ευρώ. Δηλαδή το κόστος του συγκεκριμένου ελέγχου αυξάνεται κατά 18%.
Τέλος αμετάβλητη παραμένει η τιμή του ειδικού ελέγχου απεγκατάστασης συστήματος Υγραερίου ή Φυσικού Αερίου ή ο ειδικός έλεγχος του συστήματος Υγραερίου ή Φυσικού Αερίου λόγω αλλαγής δεξαμενής σε αυτοκίνητο η οποία κοστίζει 40 ευρώ ενώ ο ίδιος έλεγχος σε φορτηγά έως 3,5 τόνους κοστίζει 48 ευρώ.