Η Lamborghini παρουσίασε την πισωκίνητη έκδοση της Huracan EVO με στόχο να προσελκύσει τους λάτρεις των supercars που επιμένουν ο κινητήρας να μεταφέρει την τεράστια δυναμή του στον πίσω άξονα και όχι στους τέσσερις τροχούς!
«Η πισωκίνητη Huracan EVO χαρίζει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο. Η οδηγική εμπειρία αποδίδεται χάρη στο προηγμένο hardware. Το αυτοκίνητο αυτό υπενθυμίζει στον οδηγό τις ρίζες της Lamborghini βάζοντας τον στο επίκεντρό της, χάρη στην αφιλτράριστη αίσθηση και τη μεγαλύτερη συμμετοχή του. Η Huracan EVO RWD εκφράζει την απόλυτη αρμονία ανθρώπου και μηχανής», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και CEO της Automobili Lamborghini, Stefano Domenicali.
Σχεδιαστικά, η πισωκίνητη Huracan EVO RWD φέρει νέο προφυλακτήρα εμπρός με διαφορετικές εισαγωγές αέρα, ζάντες Kari 19″ ή 20” με ελαστικά Pirelli P Zero, και το νέο διαχύτη στο πίσω μέρος που είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος ώστε να μπορεί να ξεχωρίζει από την τετρακίνητη έκδοση.
Στο εσωτερικό, το μοντέλο αποκτά την οθόνη αφής 8,4″ στην κεντρική κονσόλα ενώ μέσω του προγράμματος Ad Personam της Lamborghini ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει από μια ευρεία γκάμα αποχρώσεων για τις επενδύσεις.
Το μοντέλο φορά τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 5,2 λίτρων ο οποίος για την περίσταση απόδοση 610 PS και 560 Nm ροπής (έναντι των 640 PS και 560 Nm της Huracán EVO). Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τη βοήθεια του συστήματος Performance Traction Control System (P-TCS). Το Performance Traction Control System (P-TCS) έχει την ικανότητα να επιτρέπει την «παράδοση» ροπής στους κινητήριους τροχούς ακόμα και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε «αστάθεια», ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη έξοδος του αυτοκινήτου από τις στροφές.
Η συμπεριφορά και η παρεμβατικότητα του συστήματος αλλάζει ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός (Strada, Sport ή Corsa) από τον επιλογέα ANIMA (Adaptive Network Intelligent Management) που βρίσκεται στο τιμόνι.
Πιο συγκεκριμένα, αν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα Strada ελαχιστοποιεί την ολίσθηση των πίσω τροχών για να εξασφαλίζει τη σταθερότητα και την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Στο Sport οι κινητήριοι τροχοί μπορούν να ολισθήσουν, με το σύστημα να αναγνωρίζει καταστάσεις υπερστροφής, όπου οι γωνίες του πίσω μέρους αυξάνονται δραματικά, περιορίζοντας τη ροπή που φτάνει στους τροχούς και επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να ελέγχει το αυτοκίνητο.
Στο Corsa το P-TCS είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να επιτρέπεται η ολίσθηση των πίσω τροχών που βελτιστοποιεί την πρόσφυση και την ευελιξία του αυτοκινήτου στις εξόδους των στροφών.
Σύμφωνα με τη Lamborghini, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3 δευτερόλεπτα η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα!