Η νέα Lamborghini Huracan Tecnica αποτελεί μια ακόμα εκδοχή του 10κύλινδου super-car της εταιρείας από την Ιταλία που έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στην πιο προσγειωμένη Huracan Evo RWD και την Huracan STO.
Η πισωκίνητη Huracan Tecnica περιλαμβάνει επίσης ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό κι ένα προσαρμοσμένο στις περιστάσεις Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (P-TCS) καθώς και νέο set-up στην ανάρτηση. Άξια αναφοράς είναι επίσης και τα αναθεωρημένα drive modes με την ονομασία Strada, Sport και Corsa. Στο πρώτο, το σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχού παρέχει σταθερότητα και ευελιξία, που συμπληρώνονται από την πιο… χαλαρή λειτουργία του… torque vectoring – που βασίζεται στο σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου – και το πιο παρεμβατικό P-TCS. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι και τα δύο ρυθμισμένα για άνετη, καθημερινή οδήγηση.
Στο Sport, η μέγιστη οδηγική απόλαυση εξασφαλίζεται από την ικανότητα του αυτοκινήτου να πλαγιολισθαίνει, όταν την ίδια στιγμή το σύστημα μετάδοσης κίνησης προσφέρει «αιχμηρή» απόκριση σε συνδυασμό με ακόμα ταχύτερες αλλαγές των σχέσεων του κιβωτίου. Στη προφίλ Corsa, τέλος, το… αγωνιστικό πνεύμα του αυτοκινήτου και του αφυπνίζεται με τον οδηγό να έχει στα χέρια του μια «πολεμική μηχανή» έτοιμη για drack-days.