Η LG Electronics (LG), ένας αναγνωρισμένος καινοτόμος φορέας στον τομέα της κινητικότητας, συμμετέχει στη 37η Έκθεση Ηλεκτρικών Οχημάτων (EVS) στο COEX στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, από τις 23 έως τις 26 Απριλίου. Η EVS, που διοργανώνεται από την Παγκόσμια Ένωση Ηλεκτρικών Οχημάτων (WEVA), έχει μια περήφανη ιστορία 55 ετών και συνεχίζει να προσελκύει κορυφαίους κατασκευαστές, ακαδημαϊκούς και ηγέτες από όλο τον κόσμο. Στην έκθεση EVS37, με θέμα “Electric Waves to Future Mobility“, η LG θα παρουσιάσει τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και λύσεις για ηλεκτρικά οχήματα (EV), συμπεριλαμβανομένων μπαταριών, συστημάτων φόρτισης και εξαρτημάτων EV.
Η φετινή εκδήλωση θα φιλοξενήσει περισσότερα από 600 περίπτερα, με αναμενόμενη συμμετοχή περισσότερων από 1.500 ειδικών σε θέματα EV και περίπου 250 εταιρειών. Η LG Electronics, σε συνεργασία με τις εταιρείες LG Energy Solution, LG Innotek και LG Display, παρουσιάζει μια σειρά από πρωτοποριακές λύσεις τεχνολογίας. Τα προϊόντα αυτά κυμαίνονται από βασικά εξαρτήματα και συστήματα EV μέχρι ασφαλείς και αποδοτικές μπαταρίες και φορτιστές. Με το ευρύ φάσμα αλληλένδετων και συμπληρωματικών λύσεων που διαθέτει, η LG στοχεύει να παίξει σημαντικό ρόλο στην προώθηση του μέλλοντος της κινητικότητας.
Οι επισκέπτες στο περίπτερο της LG θα έχουν την ευκαιρία να δουν το κορυφαίο σύστημα infotainment εντός οχήματος (IVI) της εταιρείας. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία plastic-OLED (P-OLED), το σύστημα της LG ενώνει απρόσκοπτα τρεις οθόνες – πίνακα οργάνων, κεντρική οθόνη πληροφοριών (CID) και οθόνη συνοδηγού (CDD) – για να δημιουργήσει μια φουτουριστική και καμπύλη πανοραμική οθόνη. Το ιδιαίτερα δημοφιλές σύστημα βρίσκεται ήδη σε ένα premium μοντέλο EV μίας από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου.
Η LG παρουσιάζει επίσης την Automotive Content Platform (ACP) που υποστηρίζεται από το webOS. Σχεδιασμένη για να αναβαθμίσει την εμπειρία μέσα στο όχημα, η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στους επιβάτες των μπροστινών και των πίσω καθισμάτων να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας βίντεο, παιχνίδια και μουσικό περιεχόμενο ενώ ταξιδεύουν προς τον προορισμό τους. Βασισμένο στην αναγνωρισμένη πλατφόρμα webOS για την LG Smart TV και προσαρμοσμένο για χρήση εντός του οχήματος, το ACP powered by webOS προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε μια ποικιλία δημοφιλών εφαρμογών OTT, καθώς και εύκολο έλεγχο και εξατομικευμένες συστάσεις περιεχομένου. Το LG ACP που κυκλοφόρησε στα τέλη του περασμένου έτους, ενσωματώθηκε αρχικά στα νέα Genesis GV80 και GV80 Coupe της Hyundai Motor και της Kia.
Η LG Magna e-Powertrain, μια συνεργασία μεταξύ της LG και της Magna, παρουσιάζει τα καινοτόμα προϊόντα της στο κοινό για πρώτη φορά στην EVS37. Μεταξύ των επιλογών της είναι ένας hairpin κινητήρας 800V υψηλής ταχύτητας ικανός να παράγει ισχύ 250kW, ένα inverter 800V SiC που ελέγχει τον κινητήρα με ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία και ένα σύστημα κίνησης 800V IPGM που ενσωματώνει κινητήρα, inverter και κιβώτιο ταχυτήτων.
Στο πλαίσιο της σειράς ομιλιών και συζητήσεων που θα πραγματοποιηθεί στο EVS37, η LG θα παρουσιάσει τις θέσεις της σχετικά με τις προκλήσεις της υλοποίησης του οχήματος που καθορίζεται από λογισμικό (SDV) και θα παρουσιάσει τις τεχνολογικές λύσεις της για την αντιμετώπισή τους. Μεταξύ των προγραμματισμένων ομιλητών είναι οι ερευνητές του εργαστηρίου Ε&Α της LG Vehicle component Solutions Company, Hong Hyun-taek, Park Young-kyung και ο επικεφαλής λογισμικού, Lee Jun-nyung. Επιπλέον, οι ειδικοί Ε&Α της LG θα παρουσιάσουν πώς η εταιρεία αναπτύσσει τεχνολογία ανίχνευσης του εσωτερικού του οχήματος που θα βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του χρήστη του SDV.
«Ως αναγνωρισμένος ηγέτης στα προηγμένα εξαρτήματα οχημάτων, η LG είναι ενθουσιασμένη που θα παρουσιάσει τις κορυφαίες λύσεις της στο κοινό και θα μοιραστεί τη σημαντική τεχνογνωσία της στην EVS στη Σεούλ“, δήλωσε ο Lee Sang-yong, ανώτερος αντιπρόεδρος του εργαστηρίου Ε&Α της LG Vehicle component Solutions Company. “Μέσω της πρωτοποριακής μας τεχνολογίας και μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με θυγατρικές εταιρείες και συνεργάτες του κλάδου, θα συνεχίσουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες των κατασκευαστών ΟΕΜ και των τελικών χρηστών».