Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance είναι το πρώτο μοντέλο της AMG που εγκαινιάζει, τη νέα εποχή εξηλεκτρισμού για τις κορυφαίες σπορ εκδοχές της γερμανικής φίρμας.
Για χάρη της φιλικότερης συμπεριφοράς προς το περιβάλλον, «θυσιάστηκε» ο οκτακύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας σήμα κατατεθέν μέχρι πρότινος των κορυφαίων υλοποιήσεων της AMG, παραχωρώντας τη θέση του σε ένα ήπιο υβριδικό σύνολο που αποτελείται από, ένα τετρακύλινδρο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 476 ίππων και 545 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW.
Η συνδυαστική ισχύς των δύο συνόλων είναι 680 ίπποι που προϊδεάζουν για άκρως ενδιαφέρουσα συνέχεια κι όλα αυτά με τυποποιημένη μέση κατανάλωση καυσίμου 6,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπή ρύπων CO2 156 γρ./χλμ.! Ας τα πάρουμε όπως από την αρχή.
Άγριες διαθέσεις
Η νέα C 63 S E Performance αποπνέει το γνώριμο αλά AMG δυναμισμό σε κάθε σημείο του αμαξώματος της. Η εμβληματική Panamerica μάσκα σήμα κατατεθέν, οι αβυσσαλέες εισαγωγές αέρα, τα δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενα Air Panels σπόιλερ στη μάσκα και τον προφυλακτήρα, ο μεγάλος διαχύτης με τις διπλές απολήξεις και τα αεροδυναμικά βοηθήματα που αυξάνουν την αρνητική άντωση στο πίσω μέρος, άπαντα τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά διαμορφώνουν ένα άκρως ενδιαφέρον σύνολο που αποπνέει έντονο δυναμισμό.
Αντίστοιχα ξεχωριστά εντυπωσιακή ως είθισται και η εικόνα στο κορυφαίας ποιότητας σαλόνι της νέας C 63 S E Performance όπου κυριαρχούν σε πρώτο χρόνο, το δέρμα αλκαντάρα, οι επενδύσεις αλουμινίου και τα τύπου μπάκετ καθίσματα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ενεργητικής ασφάλειας εννοείται πως περιλαμβάνει όλη τη τελευταία λέξη της σύγχρονης τεχνολογίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε, τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητα προβολής head-up display, το μπουτόν στο τιμόνι που ελέγχει τα προγράμματα οδήγησης του AMG Dynamic Select που προσφέρει πέντε διαφορετικές επιλογές (Basic, Adavnced, Pro, Master και Track Pace για οδήγηση σε πίστα).
Γνήσια AMG!
Mπορεί οι 8 κύλινδροι να μπήκαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, παρόλα αυτά ουδέν κακό αμιγές καλού, όπως αποδεικνύουν στη πράξη τα δυναμικά χαρακτηριστικά της νέας Γερμανικής μπερλίνας. Όπως προείπαμε η καινούργια C 63 S E Performance είναι πλέον υβριδική και κάτω από το πανέμορφο αμάξωμα της φιλοξενούνται ένας τετρακύλινδρος 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας 476 ίππων και 545 Nm ροπής και ένας ηλεκτροκινητήρας 150 kW που αποδίδει 204 ίππους και 304 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των δύο συνόλων φθάνει τους 680 ίππους και τα 849 Nm ροπής που αρκούν και περισσεύουν για να επιταχύνουν από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα τη βάρους 2.100 κιλών C 63 σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.
Μια κρίσιμη σημαντική τεχνολογική ιδιαιτερότητα στο νέο C 63 S E Performance επιφυλάσσει το σύστημα υπερτροφοδότησης του δίλιτρου κινητήρα, καθώς η λειτουργία του υπερσυμπιεστή καυσαερίων διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση, εξαλείφοντας το φαινόμενο της υστέρησης του turbo. Όλο το…ιπποφορβείο περνά στο δρόμο μέσω αυτόματου κιβώτιου 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT και συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+ η οποία παρέχει και λειτουργία Drift. Το κορυφαίο τεχνολογικό της προφίλ συμπληρώνεται επίσης από, την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση AMG RIDE Control (με τρία προγράμματα απόσβεσης Comfort, Sport και Sport+), αλλά και τα χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στο πίσω άξονα. Μπορεί η νέα Mercedes-AMG C 63 να αποκήρυξε (εν μέρει) τη παράδοση της γενιάς της, όσον αφορά στους V8 κινητήρες και μόνον εκεί, ωστόσο κατά τα λοιπά παραμένει πιστή αφού θα προσφέρεται σε τετράθυρες και station wagon εκδόσεις, με άγνωστο χρόνο έναρξης της εμπορικής της διάθεσης.