Την πιο δημοφιλή κινεζική μάρκα αυτοκινήτων της Ευρώπης, που δεν είναι άλλη από την MG, φέρνει στην Ελλάδα ο όμιλος Συγγελίδη η οποία αναμένεται να ταράξει για τα καλά την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Η γκάμα των μοντέλων που θα εισαχθούν στην χώρα μας καλύπτει κάθε βαλάντιο ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί τόσο στα σημεία πώλησης των μοντέλων της μάρκας όσο και στην εργοστασιακή εγγύηση! Ειδικά για την εργοστασιακή εγγύηση τα 7 χρόνια που θα συνοδεύουν τα μοντέλα της MG στην Ελλάδα αναμένεται να αποτελούν σημαντικό δέλεαρ για τους υποψήφιους αγοραστές.
Άλλωστε η πολυετής εργοστασιακή εγγύηση αποδεικνύει και την σιγουριά του εργοστασίου παραγωγής για τα μοντέλα της ενώ από την άλλη μεριά οι καταναλωτές στο άκουσμα και μόνο της 7ετής εγγύησης είναι πιο σίγουροι και ήσυχοι για την επιλογή τους καθώς θα είναι απόλυτα καλυμμένοι έναντι οποιασδήποτε βλάβης η οποία θα επισκευάζεται χωρίς κόστος!
Παράλληλα η έλευση των μοντέλων της MG με 7ετή εγγύηση θα κάνει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα γνωστή τη νέα μάρκα και στους Έλληνες καταναλωτές οι οποίοι επιζητούν ούτως ή άλλως την πολυετή εγγύηση ενώ σε συνδυασμό με την μεγάλη γεωγραφική κάλυψη της νέας μάρκας σε εκθέσεις και συνεργεία σε όλη την Ελλάδα θα αποτελέσει ένα ακόμη ισχυρό κίνητρο για την επιλογή κάποιου μοντέλου της MG.
Άλλωστε ο όμιλος Συγγελίδη διαθέτει ήδη έχει πολύ μεγάλο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών (κάθετες μονάδες) στο οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr θα προστεθούν και επιπλέον νέοι συνεργάτες!
Οπότε τα νέα μοντέλα της MG θα διατίθενται σε όλη την Ελλάδα και θα υπάρχει ένα πολύ μεγάλο επίσημο δίκτυο εμπόρων και εξουσιοδοτημένων επισκευαστών όπου οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να δουν από κοντά τα να αυτοκίνητα και να αισθάνονται ασφαλείς για τις υπηρεσίες after sales που θα παρέχει ο όμιλος Συγγελίδη.
Επίσης ένα ακόμη σημαντικό προτέρημα της MG στην Ελλάδα έχει να κάνει με τις τιμές διάθεσης των νέων μοντέλων οι οποίες θα είναι άκρως δελεαστικές και ανταγωνιστικές που θα συμβάλλουν περαιτέρω σε ένα δυναμικό ξεκίνημα της μάρκας στη χώρα μας.
Ποια μοντέλα της MG θα πωλούνται στην Ελλάδα
Plug-in Hybrid, βενζινοκίνητα, αλλά και ηλεκτρικά θα είναι τα μοντέλα της MG που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Συγγελίδη καλύπτοντας κάθε ανάγκη και γούστο από τους υποψήφιους καταναλωτές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr η «ναυαρχίδα» της μάρκας θα είναι το MG eHS (Plug-in Hybrid στην κατηγορία C-SUV) το οποίο θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και με έναν ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να είναι εντυπωσιακή!
Ειδικότερα το MG eHS χρησιμοποιεί έναν δοκιμασμένο βενζινοκινητήρα turbo 1,5 λίτρων, 162 ίππων και 250 Nm, ο οποίος λειτουργεί παράλληλα με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων και 230 Nm. Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 258 ίππους, ενώ η συνολική ροπή φτάνει στα 370 Nm!
Η ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μπαταρία ιόντων λιθίου 16,6 kWh, καθιστώντας την μία από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία της. Αυτό επιτρέπει στο MG eHS Plug-in Hybrid να διανύσει απόσταση έως και 52 χλμ (WLTP) αμιγώς ηλεκτρικά και, επομένως, χωρίς εκπομπές CO2 και βέβαια με ένα ανεπαίσθητο κόστος. Με τον ενσωματωμένο φορτιστή 3,7 kW, η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε δημόσιο σημείο φόρτισης (AC) ή σε επιτοίχια συσκευή 16 amp σε περίπου 4,5 ώρες.
Το δεύτερο μοντέλο της MG που θα διατίθενται στην Ελλάδα αφορά στο MG 4 το οποίο είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό hatchback με μπαταρία 51 kW και 64 kW και αυτονομία που θα αγγίζει τα 350 και τα 452 χιλιόμετρα αντίστοιχα.
Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα διαμορφώνεται αντίστοιχα στους 170 και τους 204 ίππους. Η πλατφόρμα παρέχει και τη δυνατότητα τοποθέτησης, στο μέλλον, και δεύτερου ηλεκτροκινητήρα (στον εμπρός άξονα) ώστε να επιτευχθεί η τετρακίνηση. Καθώς και τη δυνατότητα εναλλαγής μπαταριών και over-the-air αναβαθμίσεων του λογισμικού.
Το τρίτο και τελευταίο προς το παρόν μοντέλο της MG που θα δούμε στις εκθέσεις της μάρκας φέρει το λογότυπο ZS και αφορά σε ένα SUV μοντέλο που ανήκει στην Β κατηγορία και θα διατίθενται σε δύο βενζινοκινητήρες χωρητικότητα 1,5 και 1 λίτρου ενώ αργότερα θα έρθει και η ηλεκτρική έκδοση.
Ο κινητήρας που εφοδιάζει την βασική έκδοση είναι ένας 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1,5 VTI που αποδίδει 106 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 141 Nm στις 4.500 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και σύμφωνα με τον κατασκευαστή για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται 10,7 δλ. Η τελική ταχύτητα ακουμπά τα 175 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται στα 6,6 λτ./100 χλμ. (WLTP). Οι εκπομπές ρύπων είναι 149 γρ./χλμ. CO2.
Για όσους επιθυμούν περισσότερη ιπποδύναμη και μικρότερο κινητήρα με σημαντικά φορολογικά οφέλη η MG έχει διαθέσιμο τον 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 112 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και 160 Nm από τις 1.800 έως τις 4.700 σ.α.λ.. Η συγκεκριμένη έκδοση διατίθεται είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η MG κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και 12,4 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με την μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 να μην διαφέρουν σε σχέση με αυτές της έκδοσης με το ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο.