Η ομάδα KAMAZ-master κέρδισε, για ακόμη μια φορά, το πιο δύσκολο ράλι στον κόσμο, το Dakar. Όχι μόνο κέρδισαν τον αγώνα 12 ημερών για 18η φορά, αλλά και κατέκτησαν και τις 3 θέσεις στο βάθρο, σπάζοντας περισσότερα από ένα ρεκόρ, έχοντας την Goodyear ως τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών τους.
Είναι η πρώτη νίκη του Dmitry Sotnikov στο Dakar από τη συμμετοχή του στον αγώνα από το 2014. Μαζί με τον συνοδηγό Ruslan Akhmadeev και τον μηχανικό Ilgiz Akhmetzianov, το πλήρωμα Νο 507 πήρε το προβάδισμα από το 1ο στάδιο και δεν άφησε ποτέ την ηγετική του θέση στην κατάταξη, κατακτώντας τις 5 από τις 12 νίκες κατά τη διάρκεια του 2021. Ο Anton Shibalov του πληρώματος N ° 501, κατέκτησε τη 2η θέση στο Dakar για δεύτερη συνεχόμενη φορά μόλις 00H 41’ 38”πίσω από τον συμπαίκτη του Sotnikov. Ο βετεράνος του Dakar, Airat Mardeev και το πλήρωμα Νο 509 κατέκτησαν την 3η θέση(+01H 16’ 35”). Οι ανταγωνιστές Martin Macik του BIG SHOCK RACING, στην 4η θέση (+01 47’ 51”), ο Ales Loprais, INSTAFOREX LOPRAIS PRAGA στην 5η θέση (+02H 02’ 31”) και ο Aliaksai Vishneuski της MAZ Autosport στην 6η θέση,αποδείχτηκαν σκληροί ανταγωνιστές κατά τη διάρκεια των 12 απαιτητικών φάσεων. Ο πρωταθλητής του Dakar 2020, Andrey Karginov αντιμετώπισε δυσκολίες κατά τα πρώτα δυο στάδια και μεταβίβασε τον τίτλο του στον συμπαίκτη του Dmitry Sotnikov.
Ένα από τα συστατικά χαρακτηρίστηκα της επιτυχία του KAMAZ-master είναι το υπέροχο ομαδικό τους πνεύμα. Παρόλο που η ομάδα αυτή παλεύει πάντα για τη νίκη, οι συμπαίκτες δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους. Η ομάδα έχει ένα ξεκάθαρο στόχο, να βρίσκεται πάντα ένα φορτηγό της Kamaz-master στην υψηλότερη κατάταξη ή ιδανικά, να κατακτάει και τις 3 θέσεις, όπως έκανε φέτος.
Το Dakar θεωρείται για τους περισσότερους το πιο δύσκολο ράλι στον κόσμο και η φετινή διοργάνωση το επιβεβαίωσε. «Το Dakar δεν μπορεί ποτέ να γίνει ρουτίνα και απαιτεί σχολαστική προετοιμασία, προσεκτικό σχεδιασμό και εξαιρετική ομαδική εργασία. Τα Φορτηγά οχήματα, η οδήγηση και η πλοήγηση, καθώς και η εξειδίκευση των μηχανικών δοκιμάστηκαν επανειλημμένα, όπως ποτέ άλλοτε στο Ντακάρ 2021. Δόθηκε προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια και η ομάδα εργάστηκε μέρα και νύχτα για να φτάσει σε αυτό το αξιοσημείωτο αποτέλεσμα.” εξηγεί ο Vladimir Chagin, διευθυντής της ομάδας KAMAZ-master.
«Ακόμη και στους extreme αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάθε δευτερόλεπτο μετράει κατά τη διάρκεια των σταδίων. Εκτός από την προηγμένη τεχνολογία στην κατασκευή των φορτηγών, υπάρχει ένα ζωτικό μέρος για να κρατήσει το πλήρωμα σε κίνηση, τα ανθεκτικά ελαστικά. Η ταχύτητα είναι κρίσιμη ωστόσο ο χρόνος λειτουργίας είναι ακόμη πιο σημαντικός για να κρατηθούμε μπροστά από τον ανταγωνισμό. Με την Goodyear ως τον αξιόπιστο συνεργάτη ελαστικών μας, οι ομάδες μας βασίζονται στην εξαιρετική αντοχή και την εξαιρετική πρόσφυση των standard ελαστικών Goodyear OFF ROADORD για να τις υποστηρίξουν να φτάσουν στην γραμμή τερματισμού κερδίζοντας τη νίκη, ανεξάρτητα από το πόσο απρόσμενες είναι οι περιστάσεις ή πόσο μεγάλη είναι η πρόκληση.» κατέληξε.
«Τα θερμότερα συγχαρητήρια σε ολόκληρη την ομάδα KAMAZ-master. Η απόκτηση χρυσού, αργύρου και χάλκινου μεταλλίου στην κατηγορία φορτηγών Dakarείναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα και επιδεικνύει την εξαιρετική εμπειρία της ομάδας και την τεχνική επάρκεια των φορτηγών και του εξοπλισμού τους. ” λέει ο Maciej Szymanski, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Goodyear Commercial Europe. «Χωρίς αμφιβολία, η απόδοση των ελαστικών μας δοκιμάστηκε στο μέγιστο, στο μόνο πεδίο δοκιμών-συμπερασμάτων για φέτος. Η στιβαρή αντοχή τους και η βελτιωμένη πρόσφυσή τους είναι βασικά χαρακτηριστικά για την άψογη απόδοση της ομάδας. Mε τον ίδιο τρόπο υποστηρίζουμε και τις απαιτητικές μετακινήσεις των πελατών μας.
Η Goodyear, επίσης αποκλειστικός συνεργάτης ελαστικών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αγώνων Φορτηγών της FIA, είναι γνωστό ότι δοκιμάζει τη βασική γκάμα προϊόντων της σε πολύ ακραίες συνθήκες χρήσης. Συγκεκριμένα, η αντοχή της προηγμένης τεχνολογίας του σκελετού είναι βασικό κριτήριο στις δοκιμές που συμβάλλουν άμεσα στην αύξηση του χρόνου λειτουργίας, στη βελτίωση της συνολικής χιλιομετρικής απόδοσης και στην επέκταση της διάρκειας ζωής των ελαστικών, υποστηρίζοντας τους στόχους της βιομηχανίας για την βιωσιμότητα στις μετακινήσεις.