O πρόεδρος της GM, Mark Reuss, στο πλαίσιο μια ευρείας παρουσίας της εταιρείας στους επενδυτές σχετικά με τη μελλοντική στρατηγική της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση απάντησε και σε ερωτήσεις που αφορούσαν το επερχόμενο Hummer που μπαίνει στην… πρίζα.
Ο Mark Reuss αποκάλυψε ότι το φορτηγό που φέρει μπαταρίες θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά στις ΗΠΑ και θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις. «Όταν θα προχωρήσουμε στην αγορά, θα διαθέτουμε εκδόσεις με 1 μοτέρ, 2 μοτέρ ή 3 μοτέρ, προσφέροντας διαφορετικές σειρές, διαφορετικές επιδόσεις σε διαφορετικές τιμές, για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες των πελατών, ό, τι κι αν είναι”, δήλωσε ο Reuss.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι πρόκειται για την έκδοση τριών κινητήρων του Hummer EV που θα αποδίδει 1.000 ίππους και πάνω από 14.500 Nm ροπής ωστόσο αυτό που δεν αποκάλυψε Reuss ήταν το πώς και το που θα εγκατασταθούν οι τρεις κινητήρες στο όχημα.
Μια δυνατότητα θα ήταν να τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας στον κεντρικό άξονα και οι άλλοι δύο στους εμπρόσθιους τροχούς γεγονός που θα σήμαινε όχι μόνο την ύπαρξη τετρακίνησης αλλά θα άνοιγε επίσης ενδιαφέρουσες δυνατότητες περιστροφής και χειρισμού.
Η Tesla σχεδιάζει επίσης να προσφέρει το επερχόμενο Cybertruck με μια σειρά τριών κινητήρων χωρίς ωστόσο να έχει αποκαλύψει ούτε εκείνη τη μηχανική διάταξή τους. Οι ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς έχουν δοκιμαστεί από αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και χρόνια αλλά δεν έχουν επιλεγεί για παραγωγή καθώς προσθέτουν βάρος το οποίο επηρεάζει το τιμόνι και τον χειρισμό των οχημάτων.
Επίσης οι ηλεκτροκινητήρες που τοποθετούνται στις πλήμνες πίσω από τους τροχούς τους διατηρούν προστατευμένους από τους κινδύνους ωστόσο παρουσιάζουν πολλούς φραγμούς στους μηχανικούς.