Η εξέλιξη στα ηλεκτρικά μοντέλα είναι συνεχής και φυσικά το Peugeot e-208 αποτελεί την εξαίρεση. Έτσι λοιπόν τώρα αποκτά το νέο σύστημα πρόωσης -μια ακόμα αναβάθμισή του είχε γίνει στα τέλη του 2021- που παρουσιάστηκε στο αντίστοιχο 308.
Πιο συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα της Peugeot που κινεί τους εμπρός τροχούς εμφανίζεται αυξημένη κατά 15%, και από 136 ίππους (100 kW) που ήταν μέχρι σήμερα «σκαρφαλώνει» στους 156 ίππους (115 kW) και τα 260 Nm ροπής. Την ίδια στιγμή, οι μέσες απαιτήσεις του σε ενέργεια έχουν μειωθεί στις μόλις 12 kWh για κάθε 100 χλμ. αυξάνοντας την αυτονομία κατά 10,5%, ή κατά 38 χλμ., με αποτέλεσμα η τελευταία να φτάνει τώρα τα 400 χλμ.
Σε αυτό σημαντική είναι η συνεισφορά μιας νέας, πιο αποδοτικής μπαταρίας υψηλής τάσης, που έχει μικτή χωρητικότητα 51 kWh (ωφέλιμη: 48,1 kWh) και λειτουργεί στα 400 volt.
Ήδη από την πρώτη αναβάθμιση στα τέλη του 2021, το e-208 εφοδιάζεται με αντλία θερμότητας σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα υγρασίας εγκατεστημένο στο πάνω μέρος τουπαρμπρίζ, που σε συνδυασμό μεγιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση της συστήματος θέρμανσης και του κλιματισμού. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβέστερο έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στο εσωτερικό επιβατών και, τελικά, τη διατήρηση της ποσότητας ενέργειας που περιέχεται στην μπαταρία κατά τη θέρμανση και της θερμοκρασίας στο εσωτερικό του οχήματος.
Δύο τύποι φορτιστών οχήματος είναι διαθέσιμοι στο Peugeot e-208, για όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης: ένας στάνταρ, μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW και, προαιρετικά, ένας τριφασικός 11 kW. Από εκεί και πέρα, σε δημόσιο σταθμό φόρτισης DC με ισχύ 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της μπαταρίες σε λιγότερο από 25 λεπτά.
Η αναβαθμισμένη έκδοσή του θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2023.