Η γκάμα μοντέλων της οικογένειας AMG GT αποκτά από σήμερα ένα ακόμα μέλος, που τοποθετείται ανάμεσα στις εκδόσεις GT Roadster και GT C Roadster των 469 και 550 ίππων.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και με αυτές, η νέα Mercedes-AMG GT S Roadster κινείται από το γνώριμο 4λιτρο V8 κινητήρα του γερμανικού εργοστασίου, ο οποίος είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει για την περίσταση 522 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και ροπή 670 Nm από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ.
Σύμφωνα με το γερμανικό εργοστάσιο, το «0-100» ολοκληρώνεται για την έκδοση S των 1.625 κιλών σε χρόνο μόλις 3,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει την καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή των 308 χλμ./ώρα.
Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του ήδη γνωστού AMG Speedshift DCT 7G κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού που ελέγχεται ηλεκτρονικά.
Στο βασικό εξοπλισμό της κατασκευής περιλαμβάνεται η ρυθμιζόμενη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control, καθώς και το σύστημα AMG Dynamic Control, το οποίο διαθέτει πέντε προγράμματα λειτουργίας: τα Comfort, Sport, Sport+ Race και Individual.
Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης, το «βάρος» του τιμονιού, το βαθμό εμπλοκής του ESP τριών σταδίων αλλά και την ηχητική απόδοση του συστήματος εξαγωγής.
Στο σύστημα πέδησης οι λύσεις προέρχονται από την GT S Roadster, με τους δίσκους 390×36 χλστ. εμπρός και 6πίστονες δαγκάνες και δίσκους 360×26 και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω.
Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης κεραμικών δίσκων με διαστάσεις 402×39 και 360×32 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Πηγή: 4troxoi.gr