Η πρώτη υβριδική πρόταση της Mercedes-AMG μπαίνει στη παραγωγή και αφορά στην GT63 SE Performance που βασίζεται στις τεχνολογίες της Formula 1. Η μελέτη της πολυτελούς φίρμας για την αξιοποίηση της υβριδικής τεχνολογίας περιλαμβάνει μια νέα διάταξη μετάδοσης και κίνησης και ειδικότερα εκτός από τον βενζινοκινητήρα V8 biturbo 4 λίτρων, προστέθηκε ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα και μπαταρία υψηλής απόδοσης.
Ο συνδυασμός του κινητήρα V8 biturbo 4 λίτρων και του ηλεκτροκινητήρα παράγει ισχύ 831 ίππων και μέγιστη ροπή άνω των 1.400 Nm. Η άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης στον πίσω άξονα, η ταχεία συσσώρευση ροπής και η βελτιωμένη κατανομή βάρους δημιουργούν μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία, αναφέρει η μάρκα στην επίσημη ανακοίνωσή της.
Όπως και στη Formula 1, η μπαταρία έχει σχεδιαστεί ειδικά για γρήγορη παροχή. Η ηλεκτρική αυτονομία των 12 χλμ. επιτρέπει την κίνηση με μηδενικούς ρύπους στη πόλη ή σε κατοικημένες περιοχές.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 2,9”, ενώ από στάση φθάνει τα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10”. Η τελική ταχύτητα φθάνει τα 316 χλμ./ώρα.
Ο ηλεκτροκινητήρας ενεργεί απευθείας στον πίσω άξονα. Το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, συμβάλει στη βελτίωση των χαρακτηριστικών της οδήγησης.