Η Mitsubishi Motors συνεχίζει να επιταχύνει στην πιο απαιτητική από όλες τις αγορές παγκοσμίως που δεν είναι άλλη από εκείνη της Γηραιάς Ηπείρου.
Ειδικότερα σε μια ευρωπαϊκή αγορά 11.769.175 οχημάτων, οι πωλήσεις της Mitsubishi Motors αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2019 στα 134.886 οχήματα, με δύο αυτοκίνητα χαμηλών εκπομπών ρύπων που αφορούν στα Space Star και Outlander PHEV (42,5% μερίδιο από το συνολικές πωλήσεις).
Οι πωλήσεις του Space Star/Mirage ανήλθαν σε 30.373 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 12%.
Αντίστοιχα οι πωλήσεις του Οutlander PHEV ανήλθαν σε 26.934 σημειώνοντας άνοδο 78% ενώ οι πωλήσεις του ASX σημείωσαν πτώση 7% και ανήλθαν σε 24.585 μονάδες.
Αντίθετα το Eclipse Cross αλλά και το L200 σημείωσαν άνοδο 8% και 12% αντίστοιχα με 22.126 και 18.450 μονάδες.
Το Outlander PHEV παραμένει το Plugin Hybrid EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019. Από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη.
Κατά τη διάρκεια των 9 μηνών, οι 32 Ευρωπαίοι Διανομείς της Mitsubishi Motors υποστήριξαν τις φιλοδοξίες της μάρκας με τους δέκα πρώτους να είναι οι:
1 – Γερμανία 41,930 (+ 3%)
2 – Ηνωμένο Βασίλειο: 22,625 (- 6%)
3 – Ισπανία 11,969 (+ 20%)
4 –Ιταλία: 7,342 (+ 51%)
5 – Γαλλία: 7,068 (+ 40%)
6 – Ολλανδία: 5,710 (- 3%)
7 – Σουηδία: 4,881 (+ 31%)
8 – Πολωνία: 4,864 (+ 21%)
9 – Αυστρία: 4,286 (- 13%)
10 – Νορβηγία: 4,200 (+ 15%)
Προκλήσεις & Ευκαιρίες
Η Mitsubishi Motors Europe, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπως δήλωσε ο BernardLoire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MME: «Σήμερα, η MitsubishiMotors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μίγμα των μοντέλων SUV&Plug-in Υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητα της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την MitsubishiMotorsCorporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα MitsubishiMotorsEurope, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία.»
Πρόσθεσε: «Ωστόσο, γνωρίζουμε επίσης ότι έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι – εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος έως αβέβαια πολιτικά και εμπορικά ζητήματα.Ο ίδιος κατέληξε: “Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδίωξη μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη, όπου η ενίσχυση της εικόνας της μάρκα μας θα υπερισχύσει του αγώνα για τον όγκο, που θα αναπτυχθεί περαιτέρω με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη.”