Η ολοκαίνουργια Σφήκα της Honda δείχνει το κεντρί της. Με μηδενική περιττή μάζα, η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος/βάρους, παρέχεται από έναν κινητήρα με ισχύ 91.8PS (67.5kW) και ροπή 75Nm ο οποίος κινεί ένα σύνολο με βάρος190kg.
Ο ολοκαίνουργιος, οκταβάλβιδος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας, αποδίδει συναρπαστική ισχύ στις υψηλές στροφές και άφθονη ωφέλιμη ροπή στις μεσαίες στροφές για κορυφαία χρηστικότητα.
Σε συνδυασμό με ένα νέο, εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, η νέα Hornet ενθουσιάζει με την απόδοσή της και την άμεση, ωμή επιτάχυνση σε φιδίσιες διαδρομές.
Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού -Throttle By Wire (TBW) υποστηρίζει 3 ridingmodes και το 3 επιπέδων Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (Έλεγχος Ανύψωσης Εμπρός Τροχού), συν 3 επίπεδα ρύθμισης Φρένου Κινητήρα και Παροχής Ισχύος.
Το νέο πλαίσιο χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου αναρτήσεις Showa: Μπροστά, ανεστραμμένο πιρούνι 41mm Separate Fork Function Big Piston (SFF-BP) και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Διπλές, ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν στους δίσκους. Ο premium εξοπλισμός περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, με Honda Smartphone Voice Control (HSVC), φωτισμό fullLED, σύστημα αυτόματης ακύρωσης των φλας (auto-indicator cancel) και τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS). Επίσης, διατίθεται έκδοση για κατόχους διπλώματος A2.
Η πρώτη CB600F Hornet που παρουσιάστηκε το 1998 εξελίχθηκε σε μία εξαιρετικά δημοφιλή μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη για πολλούς λόγους. Η συμπαγής, γυμνή σιλουέτα της απεδείχθη υπέροχη στην πόλη ενώ είχε ισχύ και ικανότητα χειρισμού που ενθουσίαζε τους αναβάτες. Διαφορετικές εκδοχές έφεραν τη Hornet στα λημέρια της κατηγορίας sports touring και – στα χέρια αναβατών του Hornet Cup– έγινε η απόλυτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα, ενώ μία αναβάθμιση το 2007 πρόσθεσε επιπλέον ισχύ στις υψηλές στροφές, προερχόμενη από τηνRR, και πολύ πιο επιθετική σχεδίαση.
Κάθε ιδιοκτήτης αγαπούσε τη Hornet του για το δικό του λόγο, αλλά δύο στοιχεία παρέμειναν σταθερές αξίες σε όλη τη διάρκεια της ζωής και της εξέλιξής της:
Ήταν πολύ διασκεδαστική στην οδήγηση. Και αυτό το στοιχείο συνδυάζονταν με μία προσιτή τιμή.
Τα 25 χρόνια (από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη Hornet) είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, μέσα στο οποίο ο κόσμος των δύο τροχών έχει βιώσει σημαντικές αλλαγές. Η κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών συνεχίζει να αυξάνεται, τόσο σε μέγεθος όσο και σε πολυπλοκότητα, με πολλά εξειδικευμένα προϊόντα και ολοένα και πιο υψηλές απαιτήσεις από τους αναβάτες. Η τέλεια στιγμή για να έρθει στο προσκήνιο μία νέα Hornet – μία μοτοσυκλέτα για το σήμερα και για μια εντελώς νέα γενιά αναβατών. Πρέπει να φανεί αντάξια του προκατόχου της, ενώ έχει σοβαρούς ανταγωνιστές να αντιμετωπίσει. Και τίποτα από αυτά δεν διέφυγε της προσοχής των μηχανικών εξέλιξης της Honda.
Όλο αυτό το υπόβαθρο οδήγησε στη δημιουργία μιας πολύ ξεχωριστής πρότασης – μιας ολοκαίνουργιας μεσαίου βάρους μοτοσυκλέτας, της CB750 Hornet, η οποία αντλεί έμπνευση και κατεύθυνση από την πρόγονό της, αλλά αναβιώνει την ευρέως αγαπητή και ικανήHornetστηνπιο σύγχρονη και τεχνολογικά εξελιγμένη μορφή της. Και το ενισχύει με μία ένεση ενθουσιασμού και αδρεναλίνης.
Με το στυλ της να πηγάζει από την τελευταία γενιά των δημιουργών του τμήματος R&D της Honda στη Ρώμη, η νέα Hornet δημιουργήθηκε για να προσελκύσει νεαρότερους αναβάτες που επιθυμούν μία σοβαρή αναβάθμιση. Ένας εντελώς νέος δικύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την ισχύ και τη ροπή του και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικής διαχείρισης. Η υψηλής ποιότητας ανάρτηση Showa λειτουργεί μέσω ενός νέου, χαμηλού βάρους, ατσάλινου πλαισίου με υψηλών προδιαγραφών επιμέρους μέρη που επιτρέπουν στον αναβάτη να αξιοποιεί όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες του συνόλου. Η μινιμαλιστική εμφάνιση με τις ασυμβίβαστες γωνίες καθορίζει ένα αιχμηρό, μοντέρνο στυλ streetfighter.
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας της Hornet συγκεντρώνει μεγάλο μέρος της μηχανολογικής τεχνογνωσίας της Honda σε μικρό διαθέσιμο χώρο. Τα κυριότερα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι: παράλληλος, δικύλινδρος με χωρητικότητα 755 κ.εκ., μέγιστη ισχύς 91.8 PS (67.5kW) και ροπή 75Nm. Το βάρος με όλα τα υγρά της φτάνει τα 190kg, ενώ η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος/βάρους είναι 0.36kW/kg ή 2.81kg/kW.
Οι συμπαγείς, 8βάλβιδες κυλινδροκεφαλές Unicam που προέρχονται από τη CRF χρησιμοποιούν αυλούς εισαγωγής κάθετης ροής και έναν αγωγούς εισερχόμενου αέρα τυρβώδους ροής (Vortex Flow Ducts) ώστε να εξασφαλίζεται η βέλτιστη καύση. Ο στρόφαλος με κομβία στις 270° προσφέρει ανεπανάληπτη αίσθηση και χαρακτήρα. Το πρωτεύον γρανάζι λειτουργεί και ως αντικραδασμικός άξονας, ενώ ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) διαχειρίζεται ένα κιβώτιο έξι σχέσεων. Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW),προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 3 ridingmodes (συν το USER mode), Honda Selectable Torque Control (HSTC) 3 επιπέδων, Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού), καθώς επίσης και παραμετροποίησητης ισχύος (Engine Power) και του φρένου κινητήρα (Engine Braking) σε 3 επίπεδα.
Για να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητες του, ο νέος κινητήρας περικλείεται από ένα εντελώς νέο ατσάλινο πλαίσιο τύπου «διαμάντι», το οποίο είναι εξαιρετικά ελαφρύ χάρη στη βελτιστοποίηση του πάχους και της ακαμψίας των ελασμάτων και των σωληνώσεων που το απαρτίζουν. Για βέλτιστη ευελιξία και πληροφόρηση του αναβάτη, η ανάρτηση είναι κορυφαίας ποιότητας: ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm SFF-BPTM και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link. Διπλές, τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες επενεργούν με δύναμη, για σιγουριά στο φρενάρισμα, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών έχουν επιλεγεί ώστε να παρέχουν άριστα επίπεδα πρόσφυσης και ευελιξίας – με πέλμα 120 χλστ. μπροστά και 160 χλστ. πίσω.
Στη μακροσκελή λίστα εξοπλισμού περίοπτη θέση έχει μία έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων, καθώς και τη συνδεσιμότητα του συστήματος Honda Smartphone Voice Control για συσκευές Android και IOS. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν Λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης και περιλαμβάνουν επίσης Σύστημα Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης – Emergency Stop System (ESS).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος κινητήρα | ΥδρόψυκτοςOHC 4-χρονος 8-βάλβιδοςParallelTwinμε στρόφαλο 270° και διάταξηUni-cam |
Χωρητικότητα κινητήρα | 755cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 87mm x 63.5mm |
Σχέση συμπίεσης | 11.0:1 |
Μέγιστηισχύς | 91.8 PS (67.5kW)στις 9.500 σαλ. |
Μέγιστηροπή | 75Nm στις 7.250 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου (dB) | Lwot – 77.5; Lurban – 73.5 |
Τελική ταχύτητα | 205 km/h |
Χωρητικότητα σελιπαντικό | 3.8L |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | ΗλεκτρονικόςψεκασμόςPGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 15.2L |
Εκπομπές CO2 WMTC | 100 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου | 23km/l – 4.35l/100km |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12v 7.4Ah |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper) |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο Χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2.090mm x 780mm x 1.085mm |
Μεταξόνιο | 1.420mm |
Γωνία κάστερ | 25˚ |
Ίχνοςτροχού | 99mm |
Ύψοςσέλας | 795mm |
Απόσταση από το έδαφος | 140mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 190kg |
Ακτίνα κύκλου στροφής | 2.7m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa 41mmSFF-BPTMTMUSD, διαδρομή 130mm |
Πίσω | Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 50mm |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Εμπρός | Χυτό Αλουμίνιο με 5 μπράτσα σχήματος Y |
Πίσω | Χυτό Αλουμίνιο με 5 μπράτσα σχήματος Y |
Ελαστικό Εμπρός | 120/70ZR-17 |
Ελαστικό Πίσω | 160/60ZR-17 |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | 2κάναλο |
Εμπρός | Διπλοί δίσκοι 296mmx 4mmμε ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες τηςNissin |
Πίσω | Μονός δίσκος 240mmx 5mmμε μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ&ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Οθόνη TFT |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
Συνδεσιμότητα | HSVC* |
USB | Type C |
Auto Winker Cancel | Ναι |
Σύστημα Προστασίας | HISS |
Πρόσθετα Χαρακτηριστικά | ESS, 4 Riding Modes |
Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.