Νέα πρωτοποριακή μπαταρία από την Bosch

Η Bosch καινοτομεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με τη νέα πρωτοποριακή μπαταρία 48 volt που είναι κατασκευασμένη για εύκολη ενσωμάτωση σε νέα μοντέλα οχημάτων. «Είμαστε βέβαιοι ότι με αυτή την καινοτομία η Bosch θα κυριαρχήσει στην αγορά μπαταριών 48 volt» ανέφερε ο Michael Budde, επικεφαλής των συστημάτων μπαταριών της εταιρίας. Διαβλέποντας μεγάλη αύξηση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων, η Bosch προσφέρει και άλλα εξαρτήματα του κινητήρα για αυτά τα μοντέλα, εκτός από την μπαταρία 48 volt. Εκτιμάται ότι περίπου 15 εκατομμύρια υβριδικά οχήματα 48 volt θα κυκλοφορούν στους δρόμους μέχρι το 2025. Η παραγωγή της μπαταρίας αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2018.

Κύριο μέλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων CO2, στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η Bosch σχεδίασε τη νέα μπαταρία 48 volt ακριβώς για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής για μειωμένους ρύπους. Η μπαταρία δεν απαιτεί ψύξη, καθώς το περίβλημα της είναι κατασκευασμένο από πλαστικό και όχι από μέταλλο. Το πλαστικό περίβλημα αποτελεί μια πραγματική πρόκληση, καθώς τα στοιχεία ιόντων λιθίου διαστέλλονται όταν η μπαταρία φορτίζεται. Οι μηχανικοί της Bosch αναπροσάρμοσαν τις κυψέλες της μπαταρίας έτσι ώστε ακόμα και το πλαστικό περίβλημα να μπορεί να αντέχει την πίεση διαστολής. Χάρη σε αυτή την καινοτομία επιτυγχάνεται μείωση των εκπομπών CO2 του οχήματος με έναν συγκριτικά οικονομικό τρόπο.

Ένα υβριδικό 48V μπορεί να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου μέσω της χρήσης ενός συστήματος ανάκτησης ώθησης (BRS). Ένα συμβατικό αυτοκίνητο χάνει ενέργεια όταν ο οδηγός φρενάρει, το σύστημα BRS αποθηκεύει αυτή την ενέργεια πέδησης σε μια μπαταρία 48V και την χρησιμοποιεί αργότερα όταν ο οδηγός επιταχύνει (ηλεκτρονική ώθηση). Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται καύσιμο που έχει ως αποτέλεσμα μειωμένες εκπομπές CO2.