H Mercedes-Benz παρουσίασε τις επανασχεδιασμένες A-Class και B-Class, κάνοντας τα δύο μοντέλα να είναι πιο σύγχρονα έναντι των ανταγωνιστών τους.
Αυτή τη φορά στη Mercedes-Benz επέλεξαν έναν πιο διακριτικό τρόπο για να ανανεώσουν τόσο την A-Class όσο και την B-Class, σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό τους.
Έτσι, οι αλλαγές στο αμάξωμα είναι σχετικά μικρές σε σχέση με πριν και αφορούν στην επανασχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και των προφυλακτήρων τους.
Ειδικά στις «AMG line», η νέα εμφάνιση είναι πιο ευδιάκριτη, καθώς έχει επανασχεδιαστεί ο αεροδυναμικός διαχύτης που έχει ενσωματωθεί στον πίσω προφυλακτήρα. Επίσης, τα δύο μοντέλα διατίθενται και με περισσότερες επιλογές στο χρώμα του αμαξώματός τους.
Οι κυριότερες βελτιώσεις σε σχέση με πριν αφορούν στο εσωτερικό τους όπου πλέον έχει τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας επένδυση και έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά, όπως και το αναβαθμισμένο σύστημα MBUX. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει και η δυνατότητα να ξεκλειδώνουν οι πόρτες με το δακτυλικό αποτύπωμα του οδηγού.
Πέραν αυτών, βελτιωμένοι είναι και οι κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται οι επανασχεδιασμένες A-Class και B-Class οι οποίοι θα διαθέτουν σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης ακόμα και στις προσιτότερες εκδόσεις των μοντέλων οι οποίες θα καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο και θα εκπέμπουν μικρότερη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα συγκριτικά με ό,τι ισχύει τώρα. H έκδοση A 160 δεν θα υπάρχει πλέον στην γκάμα του μοντέλου.
Η Α 250 e διαθέτει πλέον ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει επτά ίππους περισσότερους από πριν, φτάνοντας τους 109. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς της plug-in υβριδικής έκδοσης της επανασχεδιασμένης Α-Class φτάνει τους 218 ίππους και η μέγιστη ροπή του τα 450 Nm.
Οι μπαταρίες του έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 15,6 kWh και μπορούν να φορτίζουν και με on board φορτιστή 11 kW -που διατίθεται προαιρετικά-, καθώς και με αυτόν των 7,4 kW ο οποίος ήταν ο ισχυρότερος διαθέσιμος έως τώρα. Ο στάνταρ φορτιστής παραμένει αυτός των 3,7 kW.
Τι ισχύει, πλέον, για την A 35 AMG και την κορυφαία A 45 AMG; Με την ευκαιρία της επανασχεδίασης του μοντέλου, η A 35 AMG εφοδιάστηκε με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt. Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, ο ηλεκτροκινητήρας τού συστήματος αποδίδει 16 ίππους, ενώ η μέγιστη συνδυαζόμενη απόδοση του συστήματος είναι 306 ίπποι/5.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm/3.000–4.000 σ.α.λ.
Αναφορικά με την A 45 AMG, η εταιρεία καταργεί την «απλή» εκδοχή της και θα διατίθεται μόνο η A 45 AMG 4MATIC+ μέγιστης ισχύος 421 ίππων/6.750 σ.α.λ. και μέγιστης ροπής 500 Nm/5.000-5.250 σ.α.λ. Για την έναρξη των πωλήσεων της επανασχεδιασμένης A 45 AMG 4MATIC+ η Mercedes-Benz δημιούργησε μια αποκλειστική εξοπλιστική έκδοση την οποία ονομάζει «Street Style Edition». Αυτή θα έχει ειδικό χρώμα αμαξώματος («mountain grey magno») και αδρό αεροδυναμικό πακέτο στο αμάξωμά της.
Σε ό,τι αφορά στην B-Class οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας προσπάθησαν να την κάνουν να δείχνει «πιο ενδιαφέρουσα και σπορτίφ», όπως αναφέρουν. Στον βασικό εξοπλισμό της υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας και περισσότερες θύρες USB. Και σε αυτή θα υπάρχει η δυνατότητα να ξεκλειδώνουν οι πόρτες της μέσω δακτυλικού αποτυπώματος.
Οι βενζινοκινητήρες με τους οποίους θα διατίθεται η επανασχεδιασμένη B-Class διαθέτουν σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48 Volt.