Με την αποκάλυψή της να είναι προγραμματισμένη για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που έρχεται, νέες πληροφορίες για το «ποιον» της νέας Mercedes A-Class βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας.
Η νέα Mercedes A-Class αναμένεται να είναι μια από τις «δυνατότερες» πρεμιέρες του πρώτου 3μήνου του 2018 σηματοδοτώντας μια οδηγοκεντρική στροφή της γερμανικής φίρμας στο χαμηλότερο σκαλοπάτι της γκάμας της. Όπως αποκαλύπτει σήμερα ο βρετανικός ειδικός Τύπος, ο οποίος είχε την ευκαιρία να «αγγίξει» τα πρωτότυπα εξέλιξης του γερμανικού «χάτς» σε μια κεκλεισμένων των θυρών γνωριμία μαζί τους στην παγωμένη Σουηδία, η νέα A-Class θα διατίθεται μια δύο διαφορετικές διατάξεις στην πίσω ανάρτηση. Η πιο σπορτίφ θα εξοπλίζεται με μια νεότερη εκδοχή της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που συναντάμε στη σημερινή A-Class, ενώ η βασική με ημιάκαμπτο άξονα. Το δε σύστημα διεύθυνσης θα διαθέτει μεταβλητό λόγο στις «ανώτερες» εκδοχές της οικογένειας, σε αντίθεση με τις πιο απλές, στις οποίες η ηλεκτρομηχανική κρεμαγέρα θα είναι «σταθερή».
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του αμαξώματος, η νέα A-Class θα διαθέτει μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. μεταξόνιο με στόχο τη βελτίωση των διαθέσιμων χώρων για τους πίσω επιβάτες και συνολικά μεγαλύτερο κατά 120 χλστ. μήκος. Τα δε μετατρόχιά της θα είναι διευρυμένα κατά 14 χλστ. εμπρός και πίσω, με τα συνολικό πλάτος της κατασκευής να είναι αυξημένο κατά 16 μόλις χλστ. Στο εσωτερικό, ο χώρος για τους ώμους εμπρός και πίσω είναι βελτιωμένος κατά 9 και 22 χλστ. αντίστοιχα, για τους αγκώνες κατά 35 και 36 χλστ., για το κεφάλι κατά 7 και 8 χλστ., ενώ και ο χώρος αποσκευών εμφανίζεται ενισχυμένος κατά αγγίζοντας πλέον τα 380 λίτρα.
Σε ότι έχει να κάνει με αυτή καθ’ αυτή την καμπίνα, στα τέλη του περασμένου μήνα οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της, οι οποίες καταδεικνύουν σαφείς σχεδιαστικές και τεχνολογικές επιρροές από τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της γκάμας. Από το επίσημο αυτό υλικό είναι προφανές πως σημείο αναφοράς στο εσωτερικό αποτελούν οι ψηφιακές οθόνες, οι οποίες είναι εγκατεστημένες με οριζόντια διάταξη. Οι βασικές εκδόσεις της σειράς θα εφοδιάζονται με δύο 7ιντσες, οι πλουσιότερες με μια 7ιντση και μια ακόμα με διαγώνιο 10,25 ιντσών, ενώ οι κορυφαίες της γκάμας με δύο των 10,25 ιντσών. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της καμπίνας είναι οι πέντε κυκλικοί αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού που παραπέμπουν αισθητικά σε… τουρμπίνες αεροσκαφών διαθέτοντας μάλιστα και ambient φωτισμό –η παλέτα περιλαμβάνει μάλιστα έως και 64 διαφορετικές αποχρώσεις.
Από εκεί και πέρα, το πολυλειτουργικό σύστημα διεύθυνσης είναι «δανεικό» από την S-Class, ενώ νέα είναι και τα καθίσματα, τα οποία, για πρώτη φορά στην κατηγορία, διαθέτουν το δικό του σύστημα κλιματισμού. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η νέα A-Class θα είναι διαθέσιμη στα επίπεδα εξοπλισμού Style, AMG-Line και Progressive, με τους δυνητικούς πελάτες να μπορούν ασφαλώς να «προσωποποιήσουν» συγκεκριμένα στοιχεία του εσωτερικού.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για πέντε κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητα 1,2, 1,4 και 2,0 λίτρων, συν δύο εκδόσεις με σπορ χαρακτηριστικά –τις Α35 και Α45- καθώς και μια πλειάδα πετρελαιοκίνητων εκδοχών, που θα έχουν ως αφετηρία την Α160d, η οποία θα κινείται από έναν κινητήρα με χωρητικότητα 1,5 λίτρων.
H αποκάλυψη της νέας Mercedes A-Class θα πραγματοποιηθεί, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, πριν την Έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο, ενώ τα πρώτα test drives αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο. Οι δε πωλήσεις της, θα ξεκινήσουν αμέσως μετά.