Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές αποζητούν ταχύτητα, ευκολία, άνεση & αξιοπιστία στις καθημερινές τους επαφές με τα αγαπημένα τους brands. Παράλληλα, το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με την επιστροφή της οικονομίας σε μία «νέα κανονικότητα», απαιτεί νέες, καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα που θα ικανοποιούν πλήρως τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μιας μάρκας. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν, η Kosmocar–Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο After Sales αυτή τη φορά, που στόχο έχει να προσφέρει απόλυτη ικανοποίηση και ευκολία στους πελάτες της μάρκας.
Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagenείναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar:
Pick-up&Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος,γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης.
MyServiceNow – ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για serviceσε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου, με λίγα μόλις clicks.
OnlineService – ο πελάτης ενημερώνεται onlineγια τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση.
Φροντίδα CleanPlus – απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.
Κοινός παρονομαστής και των τεσσάρων υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Volkswagenθέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις νέες υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocarσε όλη την Ελλάδα ή στη σχετική ιστοσελίδα της Kosmocar-Volkswagen https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users//new-innovative-services.html