Ο όμιλος PSA έχει πετύχει μέχρι στιγμής τον στόχο του για τις εκπομπές CO2 στην ΕΕ, γεγονός που επιτεύχθηκε από τις ισχυρές πωλήσεις diesel και ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ηλεκτροκίνητων οχημάτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα πετύχουμε το όριο των μέσων εκπομπών CO2 που έχει θέσει η ΕΕ για το 2020 και ήδη τους δύο πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους το έχουμε πετύχει» ανέφερε ο CEO του ομίλου PSA Carlos Tavares.
Οι ισχυρές πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών συμβάλλουν στη μείωση του μέσου όρου των εκπομπών CO2 του ομίλου PSA ανέφερε ο Tavares σε τηλεδιάσκεψη. Επίσης το κορυφαίο στέλεχος του ομίλου PSA εκτιμά ότι θα πετύχουν 93 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο παρά το γεγονός πως οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in αυτοκινήτων αντιπροσωπεύουν το 6% των πωλήσεων του ομίλου στην Ευρώπη.
Να υπενθυμίσουμε πως πριν από 2 χρόνια ο Tavares είχε προβλέψει ότι ο όμιλος PSA με το 7% των πωλήσεών της να αφορά σε «καθαρά» μοντέλα θα πετύχαινε τους στόχους της ΕΕ΅.
«Το 7% των πωλήσεων από καθαρά οχήματα θα χρειαζόταν σε ένα χειρότερο σενάριο που περιελάμβανε κατάρρευση των πωλήσεων στο 10% για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις οχημάτων diesel του ομίλου έχουν σταθεροποιηθεί στο 30% και έτσι με 6% στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in μοντέλων είμαστε εντός των ασφαλών ορίων» δήλωσε ο Tavares.
Ο όμιλος PSA πωλεί σήμερα τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών εκδόσεων των Peugeot 208 και Opel Corsa αλλά και έξι plug-in υβριδικά οχήματα.
Ο Tavares δήλωσε ότι η διείσδυση των παραλλαγών ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών στις γραμμές μοντέλων θα ανέλθουν από 10% έως 20%.
Σκληρός αγώνας
Στο πλαίσιο των προσπαθειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, ο όμιλος PSA πρέπει να μειώσει τις εκπομπές CO2 του στόλου σε 91,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έως το 2021 για να αποφύγει την καταβολή προστίμων.
Σύμφωνα με τους αναλυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αγωνιστούν σκληρά για να επιτύχουν τους στόχους της ΕΕ εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων που καταγράφουν τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα τα οποία εκπέμπουν λιγότερο CO2 από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της μάρκας DS του ομίλου PSA, Beatrice Foucher , ανέφερε ότι το 30% των πωλήσεων της DS7 Crossback είναι plug in υβριδικές και το 18% των πωλήσεων του DS3 Crossback θα είναι πλήρες ηλεκτρικό.