Στα εργοστάσια και δη στις αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζεται η ανάκαμψη της οικονομίας πολλών κρατών καθώς σιγά-σιγά βάζουν και πάλι μπροστά τις μηχανές τους ώστε να επανέλθουν οι οικονομικοί δείκτες σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Εργοστάσια σε Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία και άλλες χώρες επαναλειτουργούν σιγά-σιγά έχοντας λάβει αυστηρά μέτρα ασφαλείας για τους υπαλλήλους τους όμως τίποτα δεν είναι όπως παλιά.
Ειδικότερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες εφαρμόζουν μέτρα κοινωνικής απόστασης και υγιεινής για να διατηρήσουν τους εργαζόμενους τους ασφαλείς, αφού η πανδημία σκότωσε στην Ευρώπη περισσότερους από 110.000 ανθρώπους.
Ωστόσο ένα πρόβλημα που έχει προκύψει εξαιτίας του κορωνοϊού έχει να κάνει με την ζήτηση των προϊόντων καθώς καταγράφεται απότομη πτώση ενώ παράλληλα τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας των πολιτών-καταναλωτών διατηρούνται σε πολλές χώρες.
«Είναι σημαντικό να υπάρχει δραστηριότητα στις αντιπροσωπείες προτού πατήσουμε το κουμπί της ενεργοποίησης», δήλωσε στους αναλυτές ο Οικονομικός Σύμβουλος Philippe de Rovira.
Η έκταση της επανεκκίνησης μάλιστα διαφέρει από χώρα σε χώρα με την Πορτογαλία, για παράδειγμα, η οποία δεν έκλεισε κανένα από τα εργοστάσια στη διάρκεια της κρίσης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη, είναι από τις σημαντικότερες πηγές ενίσχυσης της οικονομίας καθώς απασχολούν 14 εκατομμύρια εργαζομένους σε όλη της ήπειρο. Αυτό κάνει ακόμη πιο επιτακτική την ανάγκη να ξεκινήσει η παραγωγή τους καθώς θα μπορέσουν να τραβήξουν την οικονομία από την ύφεση.
Η FCA, ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο της Sevel light van στη νότια Ιταλία και σε άλλα εργοστάσια της χώρας την προηγούμενη Δευτέρα.
Η Ferrari NV σκοπεύει να ανοίξει ξανά τα εργοστάσιά της στο Maranello και την Modena στις 4 Μαΐου.
Η Volkswagen, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έβαλε μπροστά την παραγωγή του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου ID.3 στο εργοστάσιο της στο Zwickau της Γερμανίας, την Πέμπτη.
Η Renault SA ξεκίνησε πιο δειλά μια σταδιακή λειτουργία στη Γαλλία την περασμένη εβδομάδα, ξεκινώντας από τρία εργοστάσια κινητήρων και ανταλλακτικών. Παράλληλα, έχει ανοίξει ξανά τα εργοστάσια της σε χώρες όπως η Ισπανία, η Πορτογαλία, το Μαρόκο και η Ρωσία.