Η Volkswagen θα αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της με βάση τις εκπομπές CO2 σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt. Όπως επισημαίνεται σε σχετικό δημοσίευμα η εταιρεία αυτοκινήτων που εδρεύει στο Wolfsburg αυξάνει τις τιμές της ετησίως με βάση τον πληθωρισμό, αλλά φέτος θα είναι η πρώτη φορά που η αυτοκινητοβιομηχανία προσθέτει ένα περιβαλλοντικό στοιχείο που οδηγεί σε διαφοροποιημένη αύξηση των τιμών για τα μοντέλα της εταιρείας.
Κατά μέσο όρο, η τιμή για όλα τα μοντέλα θα αυξηθεί κατά 1,5%, σύμφωνα με επιστολή του ομίλου VW στους αντιπροσώπους της, που δημοσιεύει η Handelsblatt. Όσο περισσότερες είναι οι εκπομπές CO2 σε ένα μοντέλο, τόσο υψηλότερη θα είναι η αύξηση της τιμής του, με τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα όπως το ID.3 και το ID.4 να εξαιρούνται από τυχόν αυξήσεις τιμών, επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα.
Η Volkswagen δεν έχει ακόμη παρουσιάσει πλήρως τον νέο τιμοκατάλογο, αλλά οι έμποροι της VW αναμένουν ότι τα μεγαλύτερα, βαριά και γρήγορα οχήματα θα πληγούν περισσότερο.
«Στα μεγάλα μοντέλα, περιμένουμε αύξηση έως και 4%», δήλωσε ένας έμπορος από τη νότια Γερμανία στη Handelsblatt. Οι έμποροι, οι οποίοι υποφέρουν από τις συνέπειες της πανδημίας και το σχετικό κλείσιμο των επιχειρήσεων τους, ωστόσο φοβούνται πτώση των πωλήσεων.
«Χρειαζόμαστε το άνοιγμα του εμπορίου και το χρειαζόμαστε τώρα», δήλωσε στην εφημερίδα ο Dirk Weddigen von Knapp, επικεφαλής του γερμανικού συλλόγου Volkswagen και Audi. Το νέο σύστημα τιμολόγησης ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της εταιρείας να έχει μηδενικούς ρύπους έως το 2050.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί για την κλιματική ουδέτερη κινητικότητα έως το 2050, αλλά ορισμένες εταιρείες απορρίπτουν την αποκλειστική εστίαση στην ηλεκτρική κινητικότητα και υποστηρίζουν ότι ένας συνδυασμός αποτελεσματικών κινητήρων καύσης και συνθετικών καυσίμων είναι επίσης βασικός για την επίτευξη κλιματικών στόχων. Η πώληση ηλεκτρικών οχημάτων κινείται αργά στη Γερμανία σε σύγκριση με πολλές άλλες αγορές, αλλά το 2020 ο αριθμός των πρόσφατα εγγεγραμμένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε σημαντικά. Από την άλλη μεριά η έλλειψη υποδομής φόρτισης είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές αποφεύγουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η γερμανική κυβέρνηση πρόσφατα εξέδωσε νόμο που ορίζει υποχρεωτική την εγκατάσταση υποδομής φόρτισης σε νέα ή ανακαινισμένα κτίρια. Ανακοίνωσε επίσης την τοποθέτηση 1.000 ταχυφορτιστών σε ολόκληρη τη χώρα.