Επιπλέον, η νέα γενιά του συστήματος ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive και οι προηγμένες καινοτομίες στον τομέα αυτοματοποιημένης οδήγησης και συστημάτων στάθμευσης, συμβάλουν στην αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας.
Απόδοση έως 544 ίππους
Δυο εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης BMW M με σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 24 – 19 kWh/100 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, εκπομπές CO2 0 γραμ./χλμ). ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα πίσω προσφέροντας συνολική ισχύ συστήματος 544 ίππων και κορυφαία οδηγική απόλαυση – ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 510 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η BMW i4 eDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 20 – 16 kWh/100 χλμ. κατά WLTP, εκπομπές CO2 0 γραμ./xlm.) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 340 ίππων με κλασική πίσω κίνηση. Η μέγιστη αυτονομία του σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι 590 χλμ.
Συγκριτική δοκιμή
Κατά την διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της νέας BMW i4, η BMW Hellas, στην προσπάθειά της να αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τις ικανότητες του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μας ζήτησε να κάνουμε ένα σύντονο δοκιμαστικό τεστ ανάμεσα στην νέας BMW i4 Gran Coupe και στην BMW 420i Gran Coupe.
Φυσικά και το μεγάλο πρόβλημα της BMW i4 Grand Coupe είναι η αυτονομία καθώς οι εξορμήσεις του οδηγού της θα περιοριστούν μέχρι τη Στερεά Ελλάδα όπου και θα πρέπει να παραμείνει για κάποια ώρα σε ταχυφορτιστή για να γεμίσει έστω το 80% της μπαταρίας του. Στα παραπάνω θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς ότι θα έχει πληρώσει και 85.926,90 ευρώ!
Αντίθετα με την BMW 420i Grand Coupe την οποία θα έχει αποκτήσει έναντι 82.097 ευρώ θα μπορεί να πηγαίνει παντού χωρίς να έχει το άγχος της φόρτισης…