Με την τιμή του diesel κίνησης να είναι σταθερά πιο πάνω από την αντίστοιχη τιμή της αμόλυβδης βενζίνης η επίσημη ανακοίνωση για το Fuel Pass 3 θεωρούνταν θέμα ημερών ωστόσο ο υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας έβαλε τέλος στα σενάρια για νέα επιδότηση καυσίμων μέσω του Fuel Pass 3 ο οποίος μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ξεκαθάρισε δεν υπάρχει συζήτηση για το θέμα και επανέλαβε πως κάτι τέτοιο δεν έχει τεθεί καθόλου ούτε ως θέμα συζήτησης!
Στην συνέχεια ρωτήθηκε εάν θα υπάρξει παρέμβαση στο diesel κίνησης. « Ισχύει ότι έχει πει ο Πρωθυπουργός στη Θεσσαλονίκη» απάντησε και ξεκαθάρισε ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν έχει πει ότι θα υπάρξει ούτε Fuel Pass 3 αλλά ούτε και παρέμβαση στο diesel κίνησης.
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι δεν μπορούμε να λέμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις. Μιλάμε για μια κατάσταση για την οποία έχουμε δώσει αποδεδειγμένα -πλέον με βάση τα ευρωπαϊκά στοιχεία- τους περισσότερους δημοσιονομικούς πόρους από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Και μιλάμε για μια κατάσταση -για να έχουμε αίσθηση της πραγματικότητας – που έχουμε έλλειμμα. Έχουμε αποδείξει την τελευταία τριετία ότι έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά για να βοηθήσουμε την κοινωνία όταν υπάρχει ανάγκη. Άρα η οποιαδήποτε επιπλέον παρέμβαση θα εξαρτηθεί από την τιμή και την πορεία των τιμών στα καύσιμα, από τον δημοσιονομικό χώρο και από τις προτεραιότητες που θα θέσει η κυβέρνηση. Σήμερα που μιλάμε ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης τα οποία δεν τα συζητάμε καθόλου. Σήμερα που μιλάμε από τα μέτρα της Θεσσαλονίκης μόνο ένα έχει υλοποιηθεί, η επιδότηση του πετρελαίου θέρμανσης, τίποτα άλλο δεν έχει υλοποιηθεί. Και ενώ δεν έχει υλοποιηθεί τίποτα, συζητάμε για νέες παροχές » σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σταϊκούρας.
Υπενθυμίζεται ότι μέχρι πρότινος οι πληροφορίες έκαναν λόγο πως το Fuel Pass 3 βρίσκεται στο τραπέζι του οικονομικού επιτελείου θα μοιάζει πολύ με το Fuel Pass 2 και τα ποσά που θα δοθούν στους ιδιοκτήτες οχημάτων θα αφορούν κατανάλωση τριών μηνών και οι δικαιούχοι θα πρέπει να πληρούν το εισοδηματικό κριτήριο των 30.000 ευρώ τον χρόνο, με επιπλέον 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.
Τα ποσά που θα λάμβαναν οι δικαιούχοι του επιδόματος θα ήταν:
Από 65 ευρώ έως 85 ευρώ θα είναι τα ποσά που λάβουν οι ιδιοκτήτες των ΙΧ.
Από 45 ευρώ έως 55 ευρώ θα είναι τα ποσά που θα δοθούν στους ιδιοκτήτες των μοτοσικλετών.
Επίσης φημολογούνταν ότι θα δίνονταν και το μπόνους των 15 ευρώ σε όσους επιλέξουν να καταβληθεί το ποσό της επιδότησης σε άυλη κάρτα.
Για το diesel κίνησης η επιδότηση στην αντλία αναμένονταν να κυμανθεί μεταξύ 0,15 και 0,20 ευρώ και σύμφωνα με τον πρόεδρο των Πρατηριούχων – Εμπόρων Καυσίμων Αττικής, Νίκο Παπαγεωργίου: «Η κυβέρνηση φαίνεται ότι θα προχωρήσει άμεσα, ίσως από τις αρχές Νοεμβρίου, σε επιδότηση. Αυτό που δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί είναι αν η επιδότηση για το πετρέλαιο κίνησης θα είναι στα 15 λεπτά το λίτρο, ως ίσχυε δηλαδή, ή αν θα φτάσει τα 20 – 25 λεπτά, σύμφωνα με ένα σενάριο που φέρεται ότι εξέταζε το οικονομικό επιτελείο.»
Πού βρίσκεται σήμερα η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και του diesel:
Σύμφωνα με Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας οι τιμές έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Η μέση τιμή της αμόλυβδης 95 οκτανίων βρίσκεται σήμερα στα 2,028 ευρώ.
Η μέση τιμή της βενζίνης 100 οκτανίων ανέρχεται σήμερα στα 2.225 ευρώ.
Η μέση τιμή του diesel διαμορφώνεται στα 2,143 ευρώ.
Η μέση τιμή υγραερίου κίνησης είναι στα 1,007 ευρώ.