Παρά τις προσπάθειες που καταβάλλονται από τις κυβερνήσεις των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και λοιπών χωρών της Ευρώπης οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβότερες από τις αντίστοιχες τιμές των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και της μετάβασης των ευρωπαϊκών χωρών προς τις μηδενικές εκπομπές CO2.
Η Ελλάδα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Jato στέφθηκε πρωταθλήτρια στη διαφορά των τιμών μεταξύ ηλεκτροκίνητων και συμβατικών αυτοκινήτων με το ποσοστό της διαφοράς να αγγίζει το 115%! Δηλαδή οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πολλαπλάσιες από τις αντίστοιχες των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων.
Αντίθετα στη Νορβηγία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι κατά 15% χαμηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Ιταλία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 42% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Γαλλία και στην Ισπανία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 45% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Πορτογαλία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 72% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Κροατία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 61% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Σλοβενία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 67% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Ρουμανία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 55% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Σουηδία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 78% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Φινλανδία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 67% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Δανία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 27% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Ολλανδία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 53% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στο Βέλγιο οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 92% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Βρετανία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 51% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Ισλανδία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 72% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Τσεχία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 87% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Πολωνία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 70% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Στην Αυστρία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 46% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.
Οι Γερμανία και Ελβετία αποτελούν τις δύο μοναδικές χώρες στην Ευρώπη στις οποίες καταγράφεται μονοψήφιο ποσοστό στην διαφορά των τιμών μεταξύ ηλεκτρικών και αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ειδικότερα στη Γερμανία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 8% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων και στην Ελβετία οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι 7% υψηλότερες από τις αντίστοιχες των συμβατικών μοντέλων.