Παρότι η Ferrari αναγκάστηκε να κλείσει τα εργοστάσια παραγωγής της για περίπου επτά εβδομάδες λόγω του κορωνοϊού, εκτιμάται ότι τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων θα κυμανθούν μεταξύ 1,075 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,27 δισεκατομμύρια δολάρια) και 1,125 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2020.
Βέβαια, η απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας να περιορίσει την γκάμα των προϊόντων της δείχνει ότι ακόμα και οι πιο ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες τελούν υπό πίεση. Σε κάθε περίπτωση, οι ιθύνοντες της Ferrari είναι σίγουροι πως οι πωλήσεις θα ανακάμψουν το β’ εξάμηνο.
Σημειώνεται πως η Ferrari, όπως και η Tesla Inc., είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες των οποίων οι μετοχές αυξήθηκαν φέτος. Κατά τα άλλα, το EBITDA για το β’ τρίμηνο ανήλθε στα 124 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας κατά τι τις εκτιμήσεις των αναλυτών για EBITDA 123,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι πωλήσεις ανήλθαν συνολικά σε 571 εκατομμύρια ευρώ, σε σύγκριση με την εκτίμηση των 574,4 εκατομμυρίων ευρώ. Τα καθαρά έσοδα ήταν 9 εκατομμύρια ευρώ – πάνω από τα 2,3 εκατομμύρια ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές.