Παρά τις αντίξοες συνθήκες που επέβαλε η πανδημία, η προσήλωση της Volvo Car Hellas και του Επίσημου Δικτύου Διανομέων και Επισκευαστών σε αυτό το σημαντικό πρόγραμμα οδήγησε στην επίτευξη του στόχου.
Το Volvo Personal Service επιβεβαιώνει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της μάρκας και τη διακρίνει από τον ανταγωνισμό: Η Volvo Cars εστιάζει στους ανθρώπους, ακόμα κι όταν φροντίζει το service των αυτοκίνητων τους. Παρέχει μία premium υπηρεσία που βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση των πελατών, σέβεται το χρόνο τους και αυξάνει την ικανοποίησή τους.
Στο πλαίσιο του Volvo Personal Service, ο κάθε πελάτης έχει τον Προσωπικό Μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του, σε έναν χώρο εργασίας άριστα οργανωμένο και απόλυτα τακτοποιημένο. Ήδη από το κλείσιμο του ραντεβού για το service, ο Προσωπικός Σύμβουλος έχει ενημερωθεί για τις ανάγκες του πελάτη, ώστε να πραγματοποιηθεί ακριβέστερη διάγνωση και πιο αξιόπιστη εκτίμηση του χρόνου και του κόστους επισκευής, αλλά και να γίνει παραγγελία όλων των εξαρτημάτων που χρειάζονται. Ο σωστός προγραμματισμός έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου εργασιών. Ο χρόνος αναμονής των πελατών μπορεί να μειωθεί έως και κατά 50%, δίνοντας τους τη δυνατότητα να παραμείνουν στις εγκαταστάσεις της μονάδας, είτε για να απολαύσουν τον καφέ τους στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα είτε για να δουν από κοντά τα νέα μοντέλα Volvo στον χώρο της έκθεσης.