Και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση προσφέρεται πλέον το Peugeot e-Boxer το οποίο είναι πλήρως αναβαθμισμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των επαγγελματιών που σε πάρα πολλές χώρες βρίσκονται και αντιμέτωποι με περιορισμούς στην κυκλοφορία των πόλεων.
Με δεδομένο και επίσης το γεγονός ότι το 80% σχεδόν των οδηγών ενός επαγγελματικού οχήματος διανύει κατά μέσο όρο λιγότερα από 200 χλμ. ημερησίως, μία ηλεκτρική έκδοση του Peugeot e-Boxer είναι μία προφανής επιλογή.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία της «δύναμης των επιλογών», προσφέρεται σε μία πληθώρα αμαξωμάτων που ταιριάζουν για κάθε χρήση και κάθε επαγγελματική δραστηριότητα. Βασισμένες σε 3 μεταξόνια (3, 3.45, και 4.04μ.), η έκδοση κλειστού van διατίθεται σε 4 μήκη αμαξώματος (L1, L2, L3 και L4) και 3 ύψη (H1, H2 and H3), και συνολικά 5 διαφορετικούς τύπους αμαξώματος με όγκο φόρτωσης που κυμαίνεται από 8 έως 17μ³ και ωφέλιμο φορτίο ως και 1.890 kg (ανάλογα την έκδοση).
Το νέο Peugeot e-Boxer διατίθεται επίσης και σε άλλες εκδόσεις που ικανοικανοποιούν εξειδικευμένες επαγγελματικές ανάγκες διαφόρων διασκευών: Σασί μονοκάμπινο (L2, L3 και L4), σασί διπλοκάμπινο (L3), πάτωμα/βάση για αυτοκινούμενο (L3 και L4).Το νέο Peugeot e-Bοxer είναι 100% ηλεκτροκίνητο με κινητήρα μέγιστης ισχύος 90 kW (122 hp) με μέγιστη ροπή 260 Nm, διαθέσιμη από μηδενικές στροφές για άμεση απόκριση, πλήρη απουσία κραδασμών, θορύβου, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων και, φυσικά, μηδενικές εκπομπές CO2.
Το σύστημα κίνησης, διαθέτει μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας που ενεργοποιείται μόλις ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του γκαζιού ή όταν πατηθούν τα φρένα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 110 χλμ./ώρα (και στα 90 χλμ./ώρα για τις εκδόσεις των 4 τόνων).
Αναλόγως των απαιτήσεων, το μοντέλο μπορεί να διατεθεί με 2 τύπους μπαταριών ιόντων λιθίου, με ισχύ 37 ή 70 kWh. Οι εκδόσεις L1 και L2 διατίθενται με μπαταρία ισχύος 37 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία ως και 200 χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης) βάσει πρωτοκόλλου WLTP. Οι εκδόσεις L3 και L4 (καθώς και η έκδοση L2 σασί) διατίθενται με μπαταρία ισχύος 70 kWh, που τους εξασφαλίζει αυτονομία έως και 340χλμ. (τιμή που βρίσκεται σε φάση πιστοποίησης βάσει του ίδιου πρωτοκόλλου).
Η φόρτιση είναι συμβατή με 2 τύπους παροχής (για φόρτιση με καλώδιο mode 2 ή mode 3 από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος) και τύπο combo CCS 4 (για ταχεία φόρτιση με καλώδιο mode 4 από παροχή συνεχούς ρεύματος). Το νέο Peugeot e-Boxer διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό του ένα διπλό ενσωματωμένο φορτιστή (μονοφασικό 7 kW και τριφασικό 22 kW), που εξυπηρετεί όλες τις χρήσεις και ταιριάζει σε κάθε λύση φόρτισης. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι από δημόσιο σταθμό: 1 ώρα για 80% της πλήρους φόρτισης (μπαταρία 37 και 70 kWh) με φορτιστή 50 kW, από Wall Box 22 kW: 5 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kWh) ή 9 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή (22 kW), από Wall Box 7.4 kW: 6 ώρες για πλήρη φόρτιση (μπαταρία 37kW) ή 12 ώρες (μπαταρία 70kWh) με ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή (7 kW).