Άλλη μια νίκη για τον Max Verstappen, η 16η του στη σεζόν, άλλο ένα ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες σε ένα χρόνο. Ήταν η 51η επιτυχία στην καριέρα του Ολλανδού, που ισοφάρισε τον Alain Prost στην τέταρτη θέση της λίστας των νικητών όλων των εποχών. Οι τρεις οδηγοί που βρίσκονται πιο πάνω είναι: Sebastian Vettel (53), Michael Schumacher (91) και Lewis Hamilton (103).
Ο Mario Isola, διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, δήλωσε ότι: «Όπως πάντα, από τότε που η Formula 1 επέστρεψε στο Μεξικό, η ατμόσφαιρα σε αυτόν τον αγώνα ήταν εκπληκτική, παρά την πρόωρη αποχώρηση του αγαπημένου για το κοινό Sergio Perez. Όσον αφορά στα ελαστικά, είδαμε πώς η βελτίωση κρατήματος της πίστας και οι υψηλότερες θερμοκρασίες οδήγησαν στο να αναδειχθεί η γόμα C4 ως η πιο αποτελεσματική συνολικά. Αυτό φάνηκε ιδιαίτερα μετά την επανεκκίνηση, όσοι έκαναν την επιθετική επιλογή να τοποθετήσουν τη μέση γόμα, μπόρεσαν να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο. Είχαν τη δυνατότητα να επιτεθούν χωρίς να πέσει ο ρυθμός τους προς το τέλος, όπως είδαμε με τον Hamilton και το Norris για παράδειγμα. Η ανωτερότητα του Verstappen του έδωσε την δυνατότητα να επιλέξει ότι ήθελε όσον αφορά τις αλλαγές ελαστικών. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας του επέτρεψε να πραγματοποιήσει το δεύτερο pit stop χωρίς να χάσει το προβάδισμα, δεδομένου ότι οι αντίπαλοί του είχαν ήδη προβεί στις προγραμματισμένες αλλαγές τους. Όπως συμβαίνει συχνά με έναν φορμαρισμένο οδηγό, η τύχη φαίνεται να θέλει να τον βοηθήσει ακόμα περισσότερο».
Τα ελαστικά στην πίστα
Ο αγώνας διεξήχθη με τις υψηλότερες θερμοκρασίες που σημειώθηκαν όλο το Σαββατοκύριακο. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν στους 52 °C στην εκκίνηση και έπεσε στους 45 °C στο τέλος. Όπως ήταν αναμενόμενο, σχεδόν όλοι οι οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν με τη μέση γόμα, με εξαίρεση τους Ocon (σκληρή), Albon (σκληρή) και Norris (μαλακή). Μόλις ο αγώνας πήρε τη μορφή του λίγο μετά την εκκίνηση, στο πρώτο μέρος του οι οδηγοί έκαναν προσεκτική διαχείριση των ελαστικών και των μονοθεσίων. Αυτό ίσχυε κυρίως για όσους είχαν επιλέξει στρατηγική μιας αλλαγής καθώς και για εκείνους που κρατούσαν τις επιλογές τους ανοιχτές για να πάνε για δύο αλλαγές ειδικά οι πρωτοπόροι. Το αυτοκίνητο ασφαλείας και η κόκκινη σημαία που ακολούθησε λόγω της σύγκρουσης του Magnussen, έκαναν πιο περίπλοκο τον προσδιορισμό της ταχύτερης στρατηγικής, καθώς ο αγώνας χωρίστηκε σε δύο μέρη. Η κατάσταση της πίστας βελτιώθηκε σημαντικά σε σύγκριση με την έναρξη του Σαββατοκύριακου και αυτό μείωσε σταδιακά την αποκόλληση γόμας (marbles) λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.