Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε τη νίκη εκκινώντας από την pole με στρατηγική δυο αλλαγών. Δεν μπόρεσε όμως να πετύχει το grandslam, καθώς ο ταχύτερος γύρος σημειώθηκε από τον οδηγό της Ferrari, Carlos Sainz, ο οποίος ακολούθησε παρόμοια στρατηγική και κυνήγησε τον Ολλανδό ως το τέλος.
Δυο εικονικά αυτοκίνητα ασφαλείας και ένα κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, επηρέασαν τη στρατηγική αγώνα. Ο Verstappen και ο Sainz πραγματοποίησαν τις πρώτες αλλαγές, στο πρώτο και δεύτερο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, αντίστοιχα. Ο Sainz αργότερα έκανε τη δεύτερη αλλαγή του, υπό το κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και στο τελευταίο μέρος ήταν κολλημένος πίσω από το Verstappen. Είχαμε ένα πραγματικά συναρπαστικό φινάλε.
Μετά τη βαριά βροχή στις κατατακτήριες δοκιμές, ο ήλιος βγήκε ξανά στο Μόντρεαλ με θερμοκρασίες παρόμοιες με τις ελεύθερες δοκιμές, περίπου 25 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 40 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα.
Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν με την PZero κίτρινη μέση γόμα όπως προβλέπαμε αλλά υπήρξαν και πέντε οδηγοί που εκκίνησαν με την PZero λευκή σκληρή γόμα. Ανάμεσά τους και ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, που τερμάτισε 5ος παρότι εκκινούσε από την τελευταία σειρά.T
Τι ρόλο έπαιξε η κάθε γόμα
ΣΚΛΗΡΗ: Επέδειξε άριστη αντοχή και χαμηλή πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης: χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του οδηγού της Haas Kevin Magnussen, ο οποίος συμπλήρωσε 63 γύρους μ’ αυτή τη γόμα. Τέσσερις από τους πέντε οδηγούς που εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα ολοκλήρωσαν τον αγώνα με μια αλλαγή ενώ όσοι οδηγοί εκκίνησαν με τη μέση γόμα σταμάτησαν δυο φορές.
MEΣΗ: Αποδείχτηκε η χρυσή τομή ανάμεσα στην ταχύτητα και στην πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Ο οδηγός της Alpine, Fernando Alonso συμπλήρωσε μ’ αυτή τη γόμα 28 γύρους στην αρχή προσπαθώντας να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση από την οποία εκκινούσε.
ΜΑΛΑΚΗ: Παρότι ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μέση γόμα δεν χρησιμοποιήθηκε καθώς η πίστα ξεπλύθηκε από τη βροχή και δεν πρόσφερε το απαραίτητο κράτημα, οπότε υπήρχε ο κίνδυνος μετατόπισης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. Αυτό περιόριζε την ευελιξία στη στρατηγική.
Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Ήταν ωραίο που είδαμε τα νέα μας ελαστικά 18 ιντσών να συνεισφέρουν στον έντονο ανταγωνισμό στον Καναδά σε όλες τις θέσεις της κατάταξης. Δόθηκαν σκληρές μάχες. Οι Max Verstappen και Carlos Sainz ακολούθησαν την ίδια στρατηγική με ελαφρώς διαφορετικά χρονικά σημεία αλλαγών. Αυτό δημιούργησε μια συναρπαστική μάχη στο φινάλε, καθώς είχαν την ικανότητα να μονομαχούν ως το πέσιμο της καρό σημαίας. Οι PZero μέση και σκληρή γόμα έδωσαν τη δυνατότητα στους οδηγούς να πιέσουν στο όριο από την αρχή ως το τέλος. Έτσι είδαμε μονομαχία για τη νίκη και μια σπουδαία ανάκαμψη για το Charles Leclerc που εκκινούσε από την τελευταία σειρά.»