Οι περιοχές όπου βρίσκονται η Σουζούκα και το Σακχίρ, όπου διεξήχθη ο τρίτος γύρος της σεζόν και θα διεξαχθεί ο τέταρτος απέχουν λίγο περισσότερα από οκτώ χιλιάδες χιλιόμετρα σε ευθεία γραμμή. Από την Ιαπωνία και την ιστορική πίστα της Σουζούκα, περιτριγυρισμένη από ανθισμένες κερασιές, η Formula 1 στήνει τώρα το κατάστημά της στην έρημο του Μπαχρέιν στον Περσικό Κόλπο. Μια σημαντική διαφορά, ειδικά όσον αφορά στη θερμοκρασία, η οποία από μέγιστο κάτω από 20°C και βροχερές συνθήκες, θα περάσει σε υψηλά περίπου 30°C για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
Οι γόμες
Στην πραγματικότητα, η θερμοκρασία θα είναι μια πολύ σημαντική μεταβλητή όσον αφορά στη διαχείριση των ελαστικών στον τέταρτο αγώνα της χρονιάς. Όπως συνέβη και στη Σουζούκα, οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τις τρεις πιο σκληρές γόμες από τη γκάμα της Pirelli για το 2025, συγκεκριμένα την C1 ως σκληρή, την C2 ως μέση και την C3 ως μαλακή. Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά της πίστας του Σακχίρ και οι υψηλότερες θερμοκρασίες, θα απαιτήσουν μια διαφορετική προσέγγιση από αυτή που υιοθετήθηκε στην Ιαπωνία. Στην πραγματικότητα, όλες οι ομάδες θα έχουν μια καλή βάση από την οποία θα ξεκινήσουν την εργασία τους, δεδομένου ότι την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου, η πίστα του Σακχίρ φιλοξένησε τις μοναδικές δοκιμές εξέλιξης όπως προβλέπουν οι αθλητικοί κανονισμοί του 2025. Αυτό σημαίνει ότι όλοι θα έχουν άφθονα δεδομένα για να δουλέψουν όσον αφορά στο στήσιμο των μονοθεσίων και στην επιλογή των καλύτερων στρατηγικών για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα.
Οι 20 οδηγοί είχαν διαθέσιμες περισσότερες από 24 ώρες πίστας, στις δοκιμές εξέλιξης και συμπλήρωσαν 3.897 γύρους, που ισοδυναμούν με 21.090,564 χιλιόμετρα. Οι γόμες που θα χρησιμοποιηθούν αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν οι πιο δημοφιλείς και τότε: η C3 έκανε το μεγαλύτερο μέρος, συμπληρώνοντας το 67,17% των γύρων, ακολουθούμενη από την C2 (20,88%) και την C1 (9,26%). Υπήρξαν μόλις 104 γύροι με την C4 και τρεις με ενδιάμεσα ελαστικά. Ωστόσο, οι θερμοκρασίες αυτού του Σαββατοκύριακου θα παρουσιάσουν μια νέα πρόκληση, επειδή κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των δοκιμών εξέλιξης, στο Σακχίρ επικρατούσαν ασυνήθιστες καιρικές συνθήκες με ισχυρούς ανέμους και πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες αέρα και πίστας από ό,τι ήταν φυσιολογικό για εκείνη την εποχή του χρόνου. Οι ελάχιστες πιέσεις εκκίνησης για αυτό το Σαββατοκύριακο έχουν αλλάξει με βάση την ανάλυση των δεδομένων των δοκιμών, σε 23 psi εμπρός και 21 πίσω. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση +1psi στον μπροστινό άξονα και +2psi στον πίσω σε σύγκριση με τον αγώνα του 2024 και 0,5 psi και στους δύο άξονες σε σύγκριση με τις δοκιμές του Φεβρουαρίου.