Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε για δεύτερη συνεχή φορά στο Grand Prix του Μαϊάμι, αφού προσπέρασε τον έτερο οδηγό της ομάδας, Sergio Perez που είχε εκκινήσει 1ος. Ο οδηγός της Aston Martin, Fernando Alonso, που εκκίνησε από την 2η θέση ανέβηκε μαζί τους στο βάθρο. Οι Perez και Alonso εκκίνησαν τον αγώνα με την P Zero κίτρινη/μέση γόμα προτού αλλάξουν σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον 20στο και 24ο γύρο αντίστοιχα. Ο Verstappen εκκίνησε με τη σκληρή, ανέβηκε πρώτος και σταμάτησε για αλλαγή στον 45ο γύρο. Τους τελευταίους 12 γύρους τους πραγματοποίησε με τη μέση γόμα. Προσπέρασε δε τον Perez μόλις βγήκε από τα πιτ και ανέκτησε την πρώτη θέση.
Όλες οι ομάδες υιοθέτησαν στρατηγική μιας αλλαγής. Επτά είχαν διαφορετική στρατηγική για τους οδηγούς τους, εκκινώντας με διαφορετική γόμα. Οι Ferrari και Williams εκκίνησαν και τους δυο οδηγούς τους με μέση γόμα ενώ η McLaren τους ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα. Στόχος τους ήταν ένα γρήγορο πιτ στοπ στην αρχή ώστε να βάλουν δυο γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα, όπως προβλέπουν οι κανονισμοί.
Ο οδηγός της Williams, Logan Sargeant ήταν αυτός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους με τη σκληρή γόμα. Έβαλε αυτό το σετ στο δεύτερο γύρο και τερμάτισε μ’ αυτό χρησιμοποιώντας το για 54 γύρους. Ο οδηγός της Alfa Romeo, Guanyu Zhou έκανε τους περισσότερους γύρους με μέση γόμα (26) ενώ ο οδηγός της McLaren, Oscar Piastri συμπλήρωσε στην αρχή 5 γύρους με τη μαλακή γόμα.
Κάποια στιγμή στο μέσο του αγώνα και για επτά γύρους όλοι οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν τη σκληρή γόμα. Ανάμεσα σ’ αυτούς που εκκίνησαν με μέση ή μαλακή γόμα, τελευταίος στα πιτ μπήκε ο Alonso στον 24ο γύρο. Ο πρώτος οδηγός απ’ όσους εκκίνησαν με σκληρή γόμα που την άλλαξε ήταν ο Zhou στον 31ο γύρο.
Ο Alonso έκανε τον ταχύτερο του γύρο με το σκληρό ελαστικό (1m30.519s) ενώ ο Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα με 1m29.708s με τη μέση γόμα. Ο Lando Norris ήταν ταχύτερος με τη μαλακή γόμα: 1m33.869s.
Μετά τη βροχή τη νύχτα, ο καιρός ήταν συννεφιασμένος στον αγώνα με τις θερμοκρασίες να είναι στους 30 βαθμούς στον αέρα και από 35 έως 43 βαθμούς στο οδόστρωμα.
O Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού, τόνισε ότι: «O αγώνας στο αυτοκινητοδρόμιο του Μαϊάμι ήταν έντονος. Η Red Bull πήρε την 5η συνεχόμενη νίκη από την αρχή της χρονιάς σε ισάριθμους αγώνες. Τα ελαστικά της Pirelli έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη μάχη ανάμεσα στους Max Verstappen και Sergio Perez. Οι δύο τους έκαναν διαφορετικές επιλογές ελαστικών από την αρχή: Ο Perez ακολούθησε το αναμενόμενο εκκινώντας με τη μέση γόμα από την πρώτη θέση. Την ίδια στιγμή ο Verstappen, που ήταν στο μέσο της κατάταξης στην εκκίνηση, επέλεξε τη σκληρή γόμα. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Verstappen πέντε δευτερόλεπτα μπροστά από τον Perez. Αυτό δεικνύει την πληθώρα στρατηγικών με παραπλήσια τελική κατάληξη, που ήταν εφικτές, χάρη στη διαθέσιμη γκάμα ελαστικών. Δεν είναι σύμπτωση ότι επτά από τις δέκα ομάδες επέλεξαν διαφορετική στρατηγική για κάθε οδηγό. Η σκληρή γόμα δεν είχε καθόλου πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης επιτρέποντας έτσι στους οδηγούς να πιέσουν οριακά μέχρι το τέλος της χρήσης της και να δώσουν μάχες. Αυτό φάνηκε και από το Verstappen, ο οποίος συμπλήρωσε 45 γύρους με το σκληρό ελαστικό – πραγματοποιώντας πολλά προσπεράσματα – προτού σταματήσει για να βάλει τη μέση γόμα. Όσον αφορά στην τοπική παραμόρφωση (graining) και η μέση γόμα είχε καλή συμπεριφορά, δεν οριοθέτησε αυτό, τη χρήση της, παρότι υπήρχε ανησυχία για κάτι τέτοιο μετά την ολονύχτια βροχή. Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε 24 γύρους στην αρχή με τη μέση γόμα, πράγμα που αποδείχτηκε κλειδί στην πορεία του Ισπανού για το τέταρτο βάθρο σε πέντε αγώνες.»