Η Red Bull πέτυχε το δεύτερο φετινό 1-2 στη Τζέντα. Ο Sergio Perez κέρδισε στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας ακολουθούμενος από τον έτερο οδηγό της ομάδας Max Verstappen. Ο οδηγός της Aston Martin, Fernando Alonso τερμάτισε 3ος πίσω από τον Ολλανδό. Όλοι όσοι ανέβηκαν στο βάθρο χρησιμοποίησαν την PZero λευκή σκληρή γόμα (C2) στο τελευταίο μέρος του αγώνα.
Ο νυχτερινός αγώνας διεξήχθη με θερμοκρασίες ασφάλτου μεταξύ 29 και 31 βαθμούς Κελσίου ενώ η θερμοκρασία περιβάλλοντος παρέμεινε σταθερή στους 26 βαθμούς Κελσίου: τιμές χαμηλότερες απ’ αυτές του FP2 και των κατατακτήριων δοκιμών.
Οι τρεις πρώτοι οδηγοί ακολούθησαν την ίδια στρατηγική και έκαναν τις αλλαγές τους στον ίδιο γύρο: Perez, Verstappen και Alonso έβγαλαν τη PZero κίτρινη μέση γόμα (C3) με την οποία είχαν εκκινήσει και έβαλαν τη σκληρή γόμα, στον 18ο γύρο, υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Μόνο 4 οδηγοί από 4 διαφορετικές ομάδες επέλεξαν για την εκκίνηση διαφορετική γόμα από τη μέση. Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc και ο οδηγός της McLaren, Lando Norris επέλεξαν τη PZero κόκκινη μαλακή γόμα C4, ενώ ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton και ο οδηγός της Williams, Logan Sargeant εκκίνησαν με τη σκληρή.
Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη σκληρή γόμα (1:31.906) ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ο οδηγός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους με τη μέση γόμα: 32. Ο Hamilton πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο με τη μέση γόμα 1:32.941. Ο οδηγός της Alfa Romeo, Valtteri Bottas σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με την μαλακή γόμα που ήταν 1:34.384.
Επτά οδηγοί πέτυχαν τον ταχύτερο γύρο τους στο τελευταίο πέρασμα με τη σκληρή γόμα. Ανάμεσά τους ο Verstappen – το τελευταίο του πέρασμα ήταν και το ταχύτερο του αγώνα, αυτό του έδωσε έξτρα βαθμό και τον διατήρησε στην κορυφή της βαθμολογίας. Την ίδια στιγμή Alonso και Russell, έδωσαν σκληρή μάχη για την τρίτη θέση στο βάθρο.
Η εναλλακτική στρατηγική
Η στρατηγική των περισσότερων ομάδων ήταν παρόμοια. Συνολικά 16 οδηγοί εκκίνησαν με τη μέση γόμα, αυτό προέβλεπαν και οι προσομοιώσεις της Pirelli. Απ’ αυτούς μόνο οι δυο Alfa Romeo δεν τερμάτισαν τον αγώνα με σκληρή γόμα. Ο Bottas έκανε 3 αλλαγές από μέση σε σκληρή και πάλι σε μέση στον 17ο γύρο προτού βάλει τη μαλακή 15 γύρους πριν το φινάλε. Ο Guanyu Zhou σταμάτησε νωρίς πριν από τους περισσότερους και άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα. Εν συνεχεία άλλαξε εκ νέου υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας από σκληρή ξανά σε μέση γόμα.
Οι Hamilton, Sargeant που επίσης τερμάτισαν τον αγώνα με τη μέση γόμα ήταν οι μόνοι που εκκίνησαν με σκληρή γόμα. Οι Leclerc και Norris υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική, εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα και τερμάτισαν με τη σκληρή γόμα. Ο Norris αναγκάστηκε να σταματήσει στο 2ογύρο και από τη μαλακή έβαλε τη σκληρή γόμα. Σταμάτησε ξανά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έβαλε τη μέση γόμα με την οποία τερμάτισε.
Ο Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού κ. Mario Isola δήλωσε ότι: «Το 3ο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας εξελίχθηκε σε μεγάλο βαθμό όπως το περιμέναμε όσον αφορά στις στρατηγικές αλλά και όσον αφορά στην συμπεριφορά των ελαστικών. Το 80% των οδηγών επέλεξαν τη μέση γόμα στην εκκίνηση καθώςπρόσφερε καλύτερη ευελιξία στην περίπτωση οριοθέτησης του ρυθμού. Αυτό έγινε για 3η χρονιά στα τρία χρόνια που διεξάγεται αγώνας στη Σαουδική Αραβία. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας λόγω της εγκατάλειψης του Lance Stroll συνέπεσε με το παράθυρο αλλαγής ελαστικών. Έτσι οι οδηγοί που δεν είχαν ήδη αλλάξει λάστιχα απέκτησαν πλεονέκτημα από την οριοθέτηση του ρυθμού, για να βάλουν τη σκληρή γόμα. Η διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών ήταν η αναμενόμενη όπως και η πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. Πρακτικά δεν υπήρχε πτώση απόδοσης στη μέση και στη σκληρή γόμα. Ακόμη και στη μαλακή που χρησιμοποίησε ο Charles Leclerc η πτώση απόδοσης ήταν περιορισμένη: Ο Μονεγάσκος ήταν ο μόνος οδηγός που έκανε μεγάλη απόσταση μ’ αυτή τη γόμα. Καθότι η απόδοση της σκληρής γόμας δεν μειώνονταν οι οδηγοί που την είχαν επιλέξει πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας όπως οι Kevin Magnussen, Oscar Piastri, συμπλήρωσαν 42 και 49 γύρους αντίστοιχα μ’ αυτή και τερμάτισαν πραγματοποιώντας μερικές θεαματικές προσπεράσεις στους τελευταίους γύρους. Η μέση γόμα επίσης επέδειξε σημαντική σταθερότητα όπως έδειξε ο Lewis Hamilton, που μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την καλύτερη – σε σχέση με την σκληρή – απόδοσή της και να περάσει τον Carlos Sainz αμέσως μετά την επανεκκίνηση.»