O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, κέρδισε σ’ ένα επεισοδιακό αγώνα που διεκόπη δυο φορές με κόκκινη σημαία. Εκτός αυτών έγινε εκτεταμένη χρήση του κανονικού αλλά και του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, που επηρέασε το ρυθμό αγώνα αλλά και τη στρατηγική. Ο Hamilton άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα (στο 10ο γύρο) πριν την πρώτη διακοπή του αγώνα και διατήρησε αυτό το σετ ως το τέλος.
Ο αντίπαλός του στη μάχη του τίτλου, Max Verstappen, τερμάτισε δεύτερος για λογαριασμό της Red Bull. Άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα στην πρώτη διακοπή και από σκληρή σε μέση γόμα στη δεύτερη κόκκινη σημαία. Πραγματοποίησε μια αλλαγή περισσότερη από το Hamilton.
Ο αγώνας διεκόπη με κόκκινη σημαία για πρώτη φορά όταν η Haas του Mick Schumacher χτύπησε στον προστατευτικό τοίχο. Οι ομάδες κατά τη διάρκεια της διακοπής μπορούν να κάνουν επισκευές και ν’ αλλάξουν ελαστικά. Μετά τη δεύτερη διακοπή με κόκκινη σημαία ο Hamilton διατήρησε το σετ σκληρής γόμας που είχε ενώ ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της μέσης γόμας, εκκίνησε καλύτερα και τον πέρασε στην πρώτη στροφή.
Εκτός από το Hamilton άλλοι εννιά οδηγοί χρησιμοποίησαν μόνο δυο σετ ελαστικών. Επτά οδηγοί χρησιμοποίησαν τρια σετ ελαστικών και δυο οδηγοί έβαλαν τέσσερα σετ.
Οι καιρικές συνθήκες ήταν σταθερές καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου αλλά και του grand prix: Για δυόμισι ώρες η θερμοκρασία οδοστρώματος έμεινε στους 31 βαθμούς Κελσίου και αυτή του αέρα στους 29 βαθμούς Κελσίου.
Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό
ΣΚΛΗΡΗ C2: Αποτέλεσε το κλειδί για τον αγώνα, παρουσίασε πολύ χαμηλά επίπεδα πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης και επέτρεψε σταθερό ρυθμό για μεγάλη απόσταση μετά τη δεύτερη διακοπή με κόκκινη σημαία. Ο Hamilton πέτυχε τον ταχύτερο γύρο αγώνα μ’ αυτή τη γόμα στο προτελευταίο πέρασμα. MEΣΗ C3: Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην αρχική εκκίνηση όπου την επέλεξαν 16 από τους είκοσι οδηγούς. Ανάμεσά τους ήταν και εννιά από τους 10 πρώτους. Αντιμετώπισε σωστά την πρόκληση των πολλών γύρων αν και χρειάζονταν περισσότερη διαχείριση προς το τέλος της διάρκειας ζωής της, απ’ ότι η σκληρή, καθώς παρουσίαζε πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.
ΜΑΛΑΚΗ C4: Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris ήταν ο μόνος οδηγός που εκκίνησε στον αγώνα των 50 γύρων με τη μαλακή γόμα. Χρειάζονταν περισσότερη διαχείριση και δεν ευνοούσε τα μεγάλα μέρη αγώνα. Ο οδηγός της Alpine, Fernando Alonso έβαλε αυτό το ελαστικό στους τελευταίους 5 γύρους του αγώνα.
Formula 2
Υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση και διακοπή με κόκκινη σημαία λόγω ατυχήματος στην εκκίνηση. Έτσι η διάρκεια του Feature Race μειώθηκε σε 20 λεπτά αλλά οι οδηγοί ακόμη ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν μια αλλαγή και να χρησιμοποιήσουν και τις δυο γόμες. Οι 13 από τους 20 οδηγούς εκκίνησαν εκ νέου με την P Zero μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ανάμεσά τους και ο οδηγός της Prema και poleman Oscar Piastri που προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Μια δεύτερη διακοπή με κόκκινη σημαία ήρθε όταν άνοιξε το παράθυρο για τα πιτ στοπ και αυτή τη φορά ήταν οριστική. Ο Piastri ανακηρύχτηκε νικητής στο τέλος του 5ου γύρου της αντίστροφης μέτρησης.
Mario Isola – επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου: “Γίναμε μάρτυρες ενός επεισοδιακού αγώνα γεμάτου με δράμα, ατυχήματα και αυτοκίνητα ασφαλείας. Υπό αυτές τις συνθήκες, η στρατηγική ήταν θέμα γρήγορων αντιδράσεων στα συνεχή γεγονότα. Έπρεπε να παρθούν οι σωστές αποφάσεις υπό πίεση και υπό το πρίσμα των εναπομείναντων διαθέσιμων ελαστικών. Σε μια τέτοια απρόβλεπτη κατάσταση υπήρχαν κάποιες άγνωστες μεταβλητές ενώ και η πίστα ήταν ακάθαρτη, γεμάτη συντρίμμια από τις συγκρούσεις. Στο τέλος είδαμε μια θεαματική αντιπαράθεση χωρίς όρια ανάμεσα στους δυο διεκδικητές του πρωταθλήματος που χρησιμοποιούσαν διαφορετικά ελαστικά. Η σκληρή γόμα ήταν ένα από τα κλειδιά για τη νίκη χάρη στη χαμηλή μείωση λόγω υπερθέρμανσης που παρουσίασε και στην σταθερή της απόδοση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Τώρα αδημονούμε για τον μεγάλη τελικό του πρωταθλήματος στον τελευταίο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι. Εκεί θα χρησιμοποιηθούν για τελευταία φορά τα ελαστικά 13 ιντσών ”.