Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στο Grand Prix του Μονακό ενώ ο οδηγός της Aston Martin, Fernando Alonso ήρθε δεύτερος. Ο Esteban Ocon ήταν 3ος με την Alpine. Όλοι οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο τερμάτισαν με ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος χρησιμοποιήθηκαν όλοι οι τύποι ελαστικών: 3 διαφορετικοί τύποι σλικ και δυο τύποι βρόχινων, συμπεριλαμβανομένου του νέου βρόχινου ελαστικού Cinturato Blue.
Ως συνήθως στο Μονακό οι κατατακτήριες δοκιμές έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα, οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν όπως εκκίνησαν. Ο Charles Leclerc είχε καταταγεί 3ος στις δοκιμές μπροστά από τον Ocon, αλλά πήρε ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση.
Οι Verstappen και Ocon εκκίνησαν με την P Zero κίτρινη μέση γόμα με σκοπό να βάλουν την P Zero λευκή σκληρή γόμα και να τερματίσουν. Αλλά έπιασε βροχή, οπότε ο Verstappen έβαλε κατευθείαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Alonso που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, έβαλε τη μέση γόμα, για ένα γύρο και μετά έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Οι μισές ομάδες εκκίνησαν με διαφορετική στρατηγική στον κάθε οδηγό τους: Mercedes, Alpine, McLaren, Alfa Romeo και Haas έβαλαν διαφορετική γόμα σε κάθε μονοθέσιο. Ο μόνος οδηγός που εκκίνησε με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα ήταν ο Guanyu Zhou (Alfa Romeo). Μετά από ένα γύρο έβαλε τη σκληρή γόμα, το ίδιο έκαναν και οι Nico Hulkenberg (Haas) και Sergio Perez (Red Bull).
Η βροχή άρχισε να πέφτει 25 γύρους πριν το φινάλε του αγώνα, ανάμεσα στις στροφές 4 και 8. Ο πρώτος που έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Valtteri Bottas (Alfa Romeo) ο πρώτος που έβαλε τα βρόχινα ήταν ο Kevin Magnussen (Haas), που μπήκε τελευταίος να αλλάξει τα σλικ ελαστικά.
Tο νέο Cinturato βρόχινο ελαστικό που ήταν διαθέσιμο και στο Grand Prix της Εμίλια Ρομάνα, χρησιμοποιήθηκε από τους δυο οδηγούς της Haas και τον Perez. Είναι το πρώτο ελαστικό που κατασκευάζει η Pirelli για τη Formula 1 και δεν χρειάζεται προθέρμανση με ηλεκτρική κουβέρτα.
Ταχύτερος όλων με ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Bottas με χρόνο 1:24.637 στο 76ο γύρο. Ο Hulkenberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με τα βρόχινα ελαστικά 1:32.994 στον 72ο γύρο. Ο Lewis Hamilton (Mercedes) σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα (1:15.650) στον 33ο γύρο με σκληρά ελαστικά. Η καλύτερη επίδοση με μέση γόμα ήρθε από το Leclerc (1:15.773) στον 46ο γύρο. Ο Magnussen χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα περισσότερο απ’ όλους, για 56 γύρους.
Η βροχή έριξε αισθητά τη θερμοκρασία οδοστρώματος από τους 41°C στους 27°C ενώ και η θερμοκρασία αέρα έπεσε από τους 28 στους 23°C.
Ο Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού τόνισε ότι: «Το Σαββατοκύριακο στο Μονακό ήταν γεμάτο έντονα συναισθήματα. Τόσο για τους θεατές όσο και για τους τηλεθεατές στο σπίτι, σε τηλεόραση ή online. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος χρησιμοποιήθηκαν στο Μονακό και οι πέντε τύποι ελαστικών που ήταν διαθέσιμοι. Ανάμεσά τους και ο νέος τύπος βρόχινου ελαστικού – δε χρειάζεται προθέρμανση με ηλεκτρικές κουβέρτες – που έκανε ντεμπούτο. Οι πρώτες εντυπώσεις από την απόδοσή του, ήταν, ότι ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, παρότι προφανώς δεν μπορείς, στην πραγματικότητα, να συγκρίνεις το Μονακό με οτιδήποτε άλλο. Ο αγώνας με στεγνό οδόστρωμα, ήταν μια παρτίδα σκάκι ανάμεσα σ’ αυτούς που εκκίνησαν με τη μέση γόμα και σ’ αυτούς που εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα. Στην πραγματικότητα περισσότεροι οδηγοί απ’ ότι περιμέναμε επέλεξαν για την αρχή, σκληρή γόμα. Μόνο ένας ο Guanyu Zhou έβαλε τη μαλακή γόμα στην αρχή. Όπως συχνά συμβαίνει, ο αγώνας στο Μονακό παίζονταν στο ποιος θα διαχειριστεί καλύτερα το κυκλοφοριακό και θα βρει το κατάλληλο κενό για να μπει στα πιτ. Υπήρχε όμως και η αβεβαιότητα του καιρού, όλοι ήξεραν πως έρχεται βροχή αλλά κανείς δεν την περίμενε τόσο βαριά. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα έναν αγώνα όπου ήταν δύσκολο να αποφευχθούν τα λάθη. Το πρώτο μέρος με τη μέση γόμα διήρκησε περισσότερο από το αναμενόμενο: Δεν ήταν μόνο ο Verstappen που συμπλήρωσε 55 γύρους μ’ αυτή τη γόμα αλλά και οι οδηγοί της AlphaTauri που συμπλήρωσαν 53 γύρους και ο Lando Norris που έκανε 50. Ειδικά σ’ αυτή την πίστα η διαχείριση ελαστικών ακόμη και με τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης (graining) ήταν κρίσιμη και εξαρτώμενη από το κυκλοφοριακό και τις καιρικές συνθήκες – αυτό τελικά καθόρισε και το αποτέλεσμα.»