Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen κέρδισε στον τελευταίο γύρο του φετινού πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι. Ο Ολλανδός τερμάτισε μπροστά από τον οδηγό της Ferrari, Charles Leclerc και τον έτερο οδηγό της Red Bull, Sergio Perez. Όλοι οι οδηγοί στο βάθρο, τερμάτισαν χρησιμοποιώντας την PZero λευκή /σκληρή γόμα.
Το Abu Dhabi Grand Prix διεξήχθη υπό μερική συννεφιά με θερμοκρασία ασφάλτου από 31.4 έως 34.4 βαθμούς Κελσίου, παρόμοια με τις δοκιμές.
Οι ομάδες υιοθέτησαν ποικίλες στρατηγικές για τον αγώνα. Ως αποτέλεσμα των δεδομένων που είχαν συλλέξει,έντεκα οδηγοί έκαναν δυο αλλαγές ενώ οχτώ επέλεξαν την πιο συντηρητική προσέγγιση της μιας αλλαγής.
Η Red Bull είχε δυο διαφορετικές στρατηγικές για τους δυο οδηγούς της, αμφότεροι ανέβηκαν στο βάθρο. Ο Verstappen σταμάτησε στον 20στο γύρο, έβγαλε την PZero κίτρινη/μέση γόμα και έβαλε τη σκληρή, ενώ ο Perez σταμάτησε δυο φορές (στον 15ο και στον 33ο γύρο), βάζοντας δυο σετ σκληρής γόμας ενώ είχε εκκινήσει με μέση γόμα.
Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, στο 44ο πέρασμα με τη μέση γόμα (1:28.391). Ο οδηγός της Alpha Tauri, Pierre Gasly, συμπλήρωσε 43 γύρους με τη σκληρή γόμα αφού είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα.
O Mario Isola, Διευθυντής motorsport, δήλωσε ότι: «To Άμπου Ντάμπι ήταν ένα φινάλε αντάξιο της εξαιρετικής χρονιάς, στη Formula 1. Η τελική κατάταξη στη Yas Marina καθορίστηκε από την επιλογή διαφορετικών στρατηγικών: Μια ακόμη επίδειξη πόσο συνεισέφερε φέτος η δουλειά της Pirelli στο να έχουμε ένα πρωτάθλημα απρόβλεπτο και συναρπαστικό. Όπως ήταν αναμενόμενο είδαμε τόσο στρατηγικές μιας αλλαγής όσο και δυο αλλαγών. Γενικά μιλώντας η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μικρότερη από τα ελεύθερα, αυτό έδωσε τη δυνατότητα να διανυθούν μεγαλύτερες αποστάσεις. Γόμα του αγώνα ήταν χωρίς αμφιβολία η σκληρή μ’ αυτή τερμάτισαν οι περισσότεροι οδηγοί. Σήμερα (Τρίτη) είναι η μέρα της Pirelli καθώς οι ομάδες θα κάνουν για πρώτη φορά δοκιμές με τα σλικ ελαστικά του 2023. Παρότι τα μονοθέσια δεν είναι ίδια μ’ αυτά της νέας χρονιάς και δε θα γίνει ειδικό σετάρισμα για τα νέα ελαστικά, οι ομάδες θα πάρουν πολύτιμες πληροφορίες για τις 3 πιο μαλακές γόμες – τα χαρακτηριστικά των οποίων ταιριάζουν στην πίστα της Γιας Μαρίνα – αλλά και για τη νέα πιο σκληρή γόμα C1.»