Ο Max Verstappen πήρε τη 2η συνεχόμενη νίκη του και την 4η φετινή του με Red Bull, εκκινώντας από την pole position. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton που τερμάτισε δεύτερος, ακολούθησε την ίδια στρατηγική μέχρι τον προτελευταίο γύρο. Εκεί έβαλε ένα σετ μαλακής γόμας και κέρδισε το βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Από όσους οδηγούς εκκίνησαν με την μαλακή γόμα, πιο ψηλά κατετάγη ο Sergio Perez με Red Bull o οποίος τερμάτισε 4ος. Τον πέρασε ο Valtteri Bottas εκμεταλλευόμενος ένα αργό πιτ στοπ. Ο Perez έκανα τελικά και δεύτερη αλλαγή: Αυτή τη φορά για να βάλει την PZero κίτρινη μέση γόμα, 17 γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Χρησιμοποίησε αυτό το σετ για να καλύψει τη διαφορά από το Bottas, εν τέλει τερμάτισε ακριβώς πίσω από τον οδηγό της Mercedes.
Όλοι οι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, πλην τεσσάρων: Hamilton, Perez, ο οδηγός της Ferrari Charles Leclerc που τερμάτισε 7ος παρότι είχε πέσει τελευταίος και ο οδηγός της Williams, Nicholas Latifi.
Οι οδηγοί που είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν ελαστικά για την εκκίνηση, έβαλαν τη μέση γόμα, αυτή ήταν η πιο ταιριαστή επιλογή. Εξαίρεση ο KimiRaikkonen με AlfaRomeo που έβαλε τη σκληρή. Προφανώς δεν είχαν αυτή την επιλογή όσοι πέτυχαν στο Q2 τον ταχύτερο χρόνο τους με μαλακή γόμα και πέρασαν στο Q
Μολονότι η πρόβλεψη καιρού έδειχνε βροχή για το Σαββατοκύριακο και εμφανίστηκαν μερικά μαύρα σύννεφα προς το τέλος του Grand Prix, τελικά δεν έβρεξε, ούτε επηρεάστηκε απ’ αυτό ο αγώνας των 71 γύρων. Αντίθετα οι συνθήκες ήταν ζεστές και στεγνές: 31 βαθμούς Κελσίου στην ατμόσφαιρα και 47 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα, στην εκκίνηση.
Πως συμπεριφέρθηκε κάθε ελαστικό
ΣΚΛΗΡΗ C2: Η PZero λευκή σκληρή γόμα ήταν το κλειδί στο δεύτερο μέρος του αγώνα καθώς έπαιξαν ρόλο οι υψηλές θερμοκρασίες. Στην πραγματικότητα όλοι οι οδηγοί, με εξαίρεση δυο, χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα στο δεύτερο μέρος, είτε εκκίνησαν με τη μέση είτε με τη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της AlfaRomeo, Kimi Raikkonen ήταν ο μόνος που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα. Διένυσε 36 γύρους προτού βάλει τη μέση γόμα (ίδια απόσταση έκανε και ο Leclerc που έβαλε τη σκληρή γόμα στον πρώτο γύρο, καθώς είχε επαφή).
MEΣΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε για την εκκίνηση από τους τρεις πρώτους στον τερματισμό. Σταμάτησαν ο ένας μετά τον άλλο, μέσα σε τρεις διαδοχικούς γύρους και έβαλαν τη σκληρή. Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz και ο οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo συμπλήρωσαν 41 γύρους με τη μέση γόμα. Ήταν η πιο ταιριαστή γόμα για τον αγώνα και προσέφερε ευρύ παράθυρο αλλαγής της. Γι’ αυτό και ήταν τόσο δημοφιλής επιλογή εκτός της πρώτης δεκάδας.
ΜΑΛΑΚΗ C4: Αξιοποιήθηκε από το Hamilton για την επίτευξη του ταχύτερου χρόνου, στον τελευταίο γύρο. Επίσης επτά οδηγοί εκκίνησαν στον αγώνα μ’ αυτή. Στις τόσο ζεστές συνθήκες ήταν η γόμα που υπέφερε περισσότερο από υπερθέρμανση και πτώση απόδοσης.
MARIO ISOLA, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου: “Η μέση γόμα ήταν η καλύτερη επιλογή για να εκκινήσει κανείς τον αγώνα. Γι’ αυτό και την χρησιμοποίησαν σχεδόν όλοι οι οδηγοί εκτός δεκάδας στην εκκίνηση: Επτά στους δέκα πρώτους ήταν υποχρεωμένοι να εκκινήσουν τον αγώνα με τη μαλακή. Όλα αυτά οδήγησαν σε ευρεία ποικιλία στρατηγικών σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Στους πέντε πρώτους στον τερματισμό είδαμε τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές. Για το δεύτερο μέρος η καλύτερη επιλογή ήταν η σκληρή γόμα. Ακόμη μια φορά δεν ήρθε η βροχή που περιμέναμε. Αντίθετα οι συνθήκες ήταν ζεστές με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει στους 49 βαθμούς Κελσίου, αυτό προφανώς επηρέασε τη συμπεριφορά των ελαστικών. Παραταύτα είδαμε μερικά μεγάλα μέρη αγώνα, με περισσότερους από 40 γύρους με τη μέση και τη σκληρή γόμα. Επίσης η μαλακή γόμα επέδειξε σημαντική ταχύτητα, αυτό επέτρεψε στο Hamilton να πετύχει τον ταχύτερο γύρο στο τέλος του αγώνα”.