Η Red Bull έκανε το 1-2 στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ο Max Verstappen που κέρδισε το Grand Prix του Μπαχρέιν τερμάτισε με τη σκληρή γόμα. Ο έτερος οδηγός της ομάδας Sergio Perez αλλά και ο Fernando Alonso με την Aston Martin που ανέβηκαν στο βάθρο, επίσης χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα στο φινάλε.
Οι συνθήκες στον αγώνα ήταν παρόμοιες μ’ αυτές στις κατατακτήριες δοκιμές το Σάββατο, με άπνοια και 30°C στο οδόστρωμα.
Όλες οι ομάδες έκαναν τουλάχιστον δυο αλλαγές. Οι επιλογές ήταν διαφορετικές στο δεύτερο μέρος του αγώνα, αλλά οι περισσότεροι οδηγοί τερμάτισαν με τη σκληρή γόμα. Τέσσερις ομάδες εκμεταλλεύτηκαν την παρουσία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car) και έκαναν μια ακόμη αλλαγή (3ο πιτ στοπ) βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο μόνος απ’ αυτούς που κατάφερε να βαθμολογηθεί ήταν ο Pierre Gasly με Alpine, ο Γάλλος τερμάτισε 9ος.
Red Bull και Ferrari, έδωσαν μάχη για τις πρώτες θέσεις σ’ ένα μεγάλο μέρος του αγώνα, υιοθετώντας διαφορετικές στρατηγικές. Αμφότερες εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα, η Red Bull επέλεξε πάλι μαλακή γόμα στην πρώτη αλλαγή, ενώ η Ferrari έβαλε τη σκληρή. Αμφότερες οι ομάδες έβαλαν τη σκληρή γόμα στο τελευταίο μέρος, όπου η Ferrari σταμάτησε λίγο νωρίτερα από την αντίπαλό της.
Ο οδηγός της Alfa Romeo, Guanyu Zhou σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα (1:33.996) με την μαλακή γόμα αλλά δεν πήρε τον έξτρα βαθμό καθώς τερμάτισε έξω από την 10αδα. Ο ταχύτερος γύρος που σημειώθηκε με τη σκληρή γόμα ήταν 1m36.156 και τον πέτυχε ο Alonso.
«Οι στρατηγικές που ακολούθησαν οι ομάδες στον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν ήταν σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενες. Όλες οι ομάδες έκαναν δυο τουλάχιστον αλλαγές ελαστικών, είδαμε όμως διαφορετικές επιλογές γομών για το δεύτερο και τρίτο μέρος. Γόμα κλειδί στον αγώνα, αποδείχτηκε η P Zero λευκή σκληρή C1, που παρουσιάσαμε φέτος. Δούλεψε ακριβώς όπως περιμέναμε και απέδωσε σύμφωνα με όσα είχαμε εκτιμήσει από τα δεδομένα των προηγούμενων ημερών αλλά και κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης. Αντίθετα η P Zero κόκκινη μαλακή γόμα παρουσίασε μικρότερη πτώση απόδοσης από το αναμενόμενο, βάσει των στοιχείων που είχαμε: Εδώ προφανώς έπαιξε ρόλο και η βελτίωση του κρατήματος της πίστας λόγω συνεχούς χρήσης. Συγχαρητήρια στη Red Bull που τα διάλεξε μια μοναδική εναλλακτική στρατηγική, η οποία τους βοήθησε να κάνουν το 1-2. Επίσης συγχαρητήρια στην Aston Martin που βρέθηκε στο βάθρο» τόνισε διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού ο κ. Mario Isola.
Εναλλακτική στρατηγική
Ο μόνος οδηγός που δεν εκκίνησε με τη μαλακή γόμα ήταν ο Kevin Magnussen με τη Haas, αντίθετα επέλεξε τη σκληρή γόμα. Ο πρώτος οδηγός που μπήκε στα πιτ ήταν ο Pierre Gasly (Alpine) ο οποίος έβαλε σκληρά ελαστικά στον 9ο και στον 25ο γύρο.
Η Red Bull ήταν η μόνη ομάδα που υιοθέτησε στρατηγική μαλακής/μαλακής/σκληρής γόμας ενώ η Williams επιχείρησε κάτι παρόμοιο έως ότου κάνει μια ακόμη αλλαγή στον 40στο γύρο. Οι Gasly, Yuki Tsunoda (Alpha Tauri) και οι δυο Haas άλλαξαν ελαστικά υπό το καθεστώς του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car) το οποίο εφαρμόστηκε λόγω της εγκατάλειψης του Charles Leclerc (Ferrari).
Η Aston Martin ακολούθησε στην περίπτωση του Alonso ίδια στρατηγική με τους οδηγούς της Ferrari: Άλλαξαν από μαλακή σε σκληρή γόμα στον 14ο γύρο και ολοκλήρωσαν τον αγώνα μ’ ένα ακόμη σετ σκληρής γόμας. Ο οδηγός της McLaren Lando Norris ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε την P Zero κίτρινη μέση γόμα C2.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας από 17 – 19 Μαρτίου. Οι οδηγοί θα κάνουν 50 γύρους των 6.174km στην παραλία της Τζέντα σε μια διαδρομή που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2021. Ο αγώνας εκκινεί στις 20:00 τοπική ώρα. Η Pirelli θα πραγματοποιήσει δοκιμές εξέλιξης ελαστικών στο Σακχίρ Τρίτη και Τετάρτη (7-8 Μαρτίου). Η Ferrari θα συμμετέχει την πρώτη μέρα, οι Alfa Romeo, Alpha Tauri και τις δυο μέρες.