Mε το Ουγγρικό Grand Prix φτάνουμε στο μέσο της περιόδου, ακριβώς πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Η Pirelli επέλεξε ελαστικά από το μέσο της γκάμας της: η γόμα C2 είναι η PZero λευκή/σκληρή, η C3 είναι η PZero κίτρινη/μέση και η C4 είναι η PZero κόκκινη/μαλακή γόμα.
Το Hungaroring έχει τη φήμη της ιδιαίτερα ζεστής και στεγνής πίστας: η θερμοκρασία οδοστρώματος κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών πέρυσι έφτασε τους 60 βαθμούς Κελσίου. Αλλά στην πραγματικότητα έβρεξε πριν τον αγώνα τα προηγούμενα δυο χρόνια στην Ουγγαρία. Πέρυσι αυτό οδήγηση σε μια κάπως σουρεαλιστική επανεκκίνηση μετά από ατύχημα στην πρώτη στροφή. Τότε ο μόνος που εκκίνησε από τη γραμμή ήταν ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, ενδιάμεσα ελαστικά ενώ όλοι οι άλλοι μπήκαν στα pit για slick ελαστικά.
Το Hungaroring δεν μεταφέρει υψηλά ενεργειακά φορτία. Έχει λεία άσφαλτο και ανομοιομορφίες σε κάποια σημεία. Οι μεγαλύτερες απαιτήσεις από τα ελαστικά αφορούν στην ελκτική πρόσφυση και λιγότερο στη σταθερότητα στο φρενάρισμα.
O Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Στο παρελθόν το Hungaroring έγινε γνωστό ως ένα μέρος όπου είναι δύσκολο να προσπεράσεις. Το νέο πακέτο ελαστικών και μονοθεσίων βοηθά τους οδηγούς να πλησιάσουν πολύ περισσότερο ο ένας τον άλλο. Αυτό μέχρι τώρα φέτος, μας έχει οδηγήσει σε σπουδαίος αγώνες και πολλά προσπεράσματα. Ελπίζουμε το ίδιο να συμβεί και στο Hungaroring: Μια στενή πίστα γεμάτη στροφές, όπου πολλές φορές τα μονοθέσια βρίσκονται το ένα πίσω από το άλλο. Στην Ουγγαρία έχει συχνά πολύ ζέστη, αλλά έβρεξε κιόλας τα προηγούμενα δυο χρόνια: Ως δίδαγμα κρατάμε ότι ποτέ δεν πρέπει να φτάνουμε σε συμπεράσματα. Έχουμε δει εκπλήξεις στο παρελθόν στο Hungaroring και το ίδιο μπορεί να συμβεί και φέτος.”