Ο Carlos Sainz κέρδισε το Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ήταν η δεύτερη νίκη στην καριέρα του Ισπανού, στον πιο συναρπαστικό αγώνα που έχει γίνει σ’ αυτή την πίστα με τέσσερις οδηγούς να διεκδικούν τη νίκη από την αρχή μέχρι το τέλος. Στο βάθρο ανέβηκαν ο Lando Norris για τη McLaren στη 2η θέση και ο Lewis Hamilton, τρίτος για τη Mercedes. Αυτή ήταν η 243η νίκη της Ferrari στα 1067 Grand Prix που έχει αγωνιστεί και η τέταρτη σε αυτή την πίστα. Επιπλέον ήταν η πρώτη φορά αυτή τη σεζόν που δεν κέρδισε μια Red Bull, δίνοντας έτσι τέλος σε ένα σερί 15 νικών για την ομάδα του Milton Keynes και σε 10 νίκες για τον Max Verstappen.
O διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Pirelli κ. Mario Isola τόνισε ότι: «Το Grand Prix της Σιγκαπούρης ήταν μια μεγάλη διαφήμιση για τη Formula 1. Νομίζω ότι όλοι οι θεατές, όσοι βρίσκονταν στην πίστα και όσοι βρίσκονταν μπροστά στις οθόνες τους, πρέπει να κρατούσαν την ανάσα τους μέχρι το τέλος, βλέποντας τέσσερις οδηγούς να αγωνίζονται για το ποιος θα βάλει τέλος στην κυριαρχία της Red Bull αυτή τη σεζόν. Πραγματικά μπράβο και στους τέσσερις, αλλά και στους άλλους σε αυτόν τον αγώνα, όχι μόνο στους οδηγούς, αλλά και σε αυτούς που βρίσκονται στο pit wall, γιατί όλοι βοήθησαν να γίνει ένα υπέροχο σόου με μονομαχίες εντός πίστας και πολύ έντονες μάχες τακτικής.
Από την πλευρά των ελαστικών, νομίζω ότι η λέξη που περιγράφει καλύτερα τον αγώνα είναι η διαχείριση. Σχεδόν σε ολόκληρο τον αγώνα, είδαμε οδηγούς και ομάδες να διαχειρίζονται τον ρυθμό τους για να είναι στην καλύτερη δυνατή φόρμα, όχι μόνο για να πετύχουν τους στόχους που είχαν θέσει, αλλά και για να είναι έτοιμοι να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία που μπορεί να εμφανιστεί αργότερα. Ένα παράδειγμα αυτού είναι η απόφαση του Leclerc να εκκινήσει με τη μαλακή γόμα ώστε να προσπαθήσει να περάσει αμέσως τον Russell για να δημιουργήσει ένα χάσμα μεταξύ της Mercedes και του Sainz, που βρίσκονταν στην κορυφή. Παράλληλα η Mercedes που είχε εξοικονομήσει ένα σετ μέσης γόμας από τις δοκιμές για κάθε οδηγό εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC) για να αλλάξει στρατηγική και να συνεχίσει την επίθεση μέχρι το τέλος, διεκδικώντας τη νίκη από το Sainz.
Από τεχνική άποψη, οι τρεις γόμες είχαν την αναμενόμενη διάρκεια και αντοχή. Η μία αλλαγή ελαστικών αποδείχτηκε η πιο γρήγορη στρατηγική, με τις δύο αλλαγές να αποτελούν επιλογή λόγω του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η σκληρή γόμα και η μέση γόμα χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο αλλά και η μαλακή που γενικά θεωρείται κυρίως γόμα δοκιμών, είχε ρόλο στο πρώτο μέρος».
Στην πίστα
Οι περισσότεροι οδηγοί (13 από τους 19) επέλεξαν να εκκινήσουν με τη μέση γόμα, με τους υπόλοιπους έξι να μοιράζονται ανάμεσα στη μαλακή και στη σκληρή γόμα. Η μαλακή γόμα αποτέλεσε στρατηγική επιλογή για τον Zhou στην Alfa Romeo, καθώς ο Κινέζος οδηγός, ξεκινώντας από το pit lane, μπήκε αμέσως στα pit για να προσπαθήσει στη συνέχεια να βγάλει ολόκληρο τον αγώνα με τη σκληρή γόμα. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 20ο γύρο, πυροδότησε μια πρόωρη αλλαγή για όλους τους οδηγούς που είχαν ξεκινήσει με τη μέση γόμα. Μπήκαν και έβαλαν τη σκληρή γόμα ενώ εκείνοι που είχαν ξεκινήσει με τη σκληρή γόμα έμειναν έξω για να κάνουν το μοναδικό τους pit stop σε απόσταση περίπου δύο τρίτων αγώνα. Λίγο μετά, στον 44ο γύρο, το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας δημιούργησε άλλη μια ευκαιρία να ανακατευτούν τα πράγματα. Αυτή άδραξε το δίδυμο της Mercedes μαζί με τις Williams, μπαίνοντας για μέση γόμα, ενώ ο Alonso και ο Magnussen έβαλαν τη μαλακή γόμα. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα η μεσαία γόμα αποδείχθηκε πολύ γρήγορη τόσο στον Hamilton όσο και στον Russell, οι οποίοι μείωσαν γρήγορα τη διαφορά από τους πρωτοπόρους Sainz και Norris. Αντίστοιχα οι Verstappen, Perez επωφελήθηκαν από τον έξτρα ρυθμό και ανέβηκαν από τις τελευταίες θέσεις στη βαθμολογούμενη δεκάδα.