Τρίτη νίκη για τον Lando Norris, ο οποίος ηγήθηκε από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την επιστροφή της McLaren στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου της Σιγκαπούρης, μετά από απουσία 15 ετών από την τελευταία νίκη του Lewis Hamilton για λογαριασμό της McLaren το 2009. Ο Norris πέρασε τη γραμμή τερματισμού μπροστά από τον Max Verstappen της Red Bull.
Ο Ολλανδός δεν έχει καταφέρει ακόμα να κερδίσει στη Σιγκαπούρη, ενώ παράλληλα φέτος, απέχει από το μεσαίο σκαλί του βάθρου, 8 αγώνες, καθώς κέρδισε τελευταία φορά στο Ισπανικό Grand Prix. Τρίτος ήταν ο Oscar Piastri με τη δεύτερη McLaren, εξασφαλίζοντας έτσι την ένατη παρουσία του στο βάθρο, σε 40 εκκινήσεις σε Grand Prix. Η ομάδα με έδρα το Woking έχει καταφέρει να έχει τουλάχιστον έναν οδηγό στο βάθρο, στους τελευταίους 14 αγώνες, με συνολικά 17 θέσεις στο βάθρο φέτος. Ο Daniel Ricciardo σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα για 17η φορά στην καριέρα του, ο προηγούμενος ήταν στη Μόντσα το 2021, στο τιμόνι μιας McLaren. Ο γύρος αυτός είναι ο πρώτος ταχύτερος, στην ιστορία των Racing Bulls.
Τα ελαστικά στην πίστα
Όπως αναμενόταν, οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν με μέση γόμα: 14 οδηγοί εκκίνησαν με τη C4, τέσσερις (Stroll, Bottas, Zhou και Magnussen) εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα C3 και δύο με τη μαλακή γόμα C5 (Hamilton και Ricciardo). Η μέση γόμα αποδείχτηκε ευέλικτη όσον αφορά στη διάρκεια, επιτρέποντας σχεδόν σε όλους τους οδηγούς, να ολοκληρώσουν τον αγώνα με μόνο μία αλλαγή ελαστικών. Ανάλογα με τη θέση τους στην πίστα και το κυκλοφοριακό, είδαμε οδηγούς να κάνουν τη στάση τους από τον 13ο γύρο (Sainz) μέχρι και τον 38ο (Piastri). Στην πραγματικότητα, ο Ισπανός οδηγός της Ferrari διέσχισε τη μεγαλύτερη απόσταση, με την σκληρή γόμα, συμπληρώνοντας 49 γύρους.
Ο διευθυντής Motorsport της Pirelli κ. Mario Isola δήλωσε ότι: «Συνολικά, ήταν ένας σχετικά απλός αγώνας, χωρίς εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά στην ιστορία αυτού του Grand Prix. Η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών αποδείχθηκε σαφώς η πιο γρήγορη και τα τρία είδη ελαστικών συμπεριφέρθηκαν όπως αναμενόταν. Ξεκάθαρα είχαμε μεγαλύτερη χρήση στη μέση και στη σκληρή γόμα. Επίσης και η μαλακή γόμα απέδειξε την αξία της, όπως φάνηκε για παράδειγμα στους χρόνους που έκανε ο Hamilton με πλήρες φορτίο καυσίμου στο πρώτο μέρος (17 γύροι) ή ο Tsunoda που συμπλήρωσε 28 γύρους στο δεύτερο μέρος του αγώνα, με ένα απολύτως αποδεκτό επίπεδο φθοράς. Όσον αφορά στην αξιολόγηση της απόδοσης των ελαστικών, ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι το επίπεδο διαχείρισης του ρυθμού που υιοθετούν οι οδηγοί, μαζί με το κυκλοφοριακό που αντιμετώπισαν σε διάφορα στάδια του αγώνα. Αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για τη μέση γόμα καθώς ανάλογα με τον ρυθμό τους, ορισμένοι οδηγοί μπόρεσαν να επεκτείνουν το πρώτο μέρος, πολύ πέρα από το παράθυρο που προβλέπονταν, από τις προσομοιώσεις στρατηγικής, ανοίγοντας έτσι το ενδεχόμενο χρήσης της μαλακής γόμας όπως τελικά συνέβη με τους Tsunoda και Gasly. Μετά από τέσσερις αγώνες σε πέντε εβδομάδες, η Formula 1 κάνει ένα σύντομο διάλειμμα τώρα, πριν από την τριπλέτα αγώνων επί Αμερικανικής ηπείρου. Αλλά για την ομάδα μας, η δουλειά στην πίστα συνεχίζεται, με τέσσερις ημέρες δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Mercedes, Red Bull, Ferrari και McLaren».