Η Pirelli επέλεξε τις τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της για το Grand Prix Άμπου Ντάμπι: η C3 είναι η PZero λευκή/σκληρή, η C4 είναι η PZero κίτρινη/μέση και ηC5 είναι η PZero κόκκινη/μαλακή γόμα.
Τα χαρακτηριστικά της πίστας δε δημιουργούν ιδιαίτερες απαιτήσεις για τα ελαστικά. Η άσφαλτος δεν έχει μεγάλη τραχύτητα οπότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν πιο μαλακές γόμες. Είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη η πτώση της θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια του αγώνα της Κυριακής καθώς η καρό σημαία πέφτει αργά το βράδυ.
Η Γιας Μαρίνα έχει 16 στροφές και μερικά πολύ γρήγορα τμήματα. Η αεροδυναμική απόδοση παίζει σημαντικό ρόλο στις επιδόσεις αλλά και στη διαχείριση των ελαστικών.
Οι ομάδες ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές πέρυσι στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε τον πρώτο του τίτλο αφού άλλαξε ελαστικά τρεις φορές. Στο τέλος έβαλε τη μαλακή γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας πέντε γύρους πριν το φινάλε.
Είναι ο τελευταίος αγώνας της σεζόν για τη Formula 1 αλλά οι ομάδες θα κάνουν μια μέρα δοκιμών εξέλιξης με σλικ ελαστικά του 2023 αμέσως μετά στην ίδια πίστα. Τα ελαστικά έχουν βελτιστοποιηθεί μετά τις παρατηρήσεις που καταγράφηκαν στις δοκιμές των Grand Prix σε ΗΠΑ και Μεξικό.
Ο Mario Isola, Διευθυντής Motorsport, τόνισε ότι: «Μια συναρπαστική σεζόν φτάνει στο τέλος της στο Άμπου Ντάμπι. Οι περσινές αλλαγές σε κάποιες ευθείες και στροφές στην πίστα της Γιας Μαρίνα έκαναν τη διαδρομή ταχύτερη. Ταυτόχρονα ισορρόπησαν τις απαιτήσεις από τα ελαστικά στο διαμήκη και στον εγκάρσιο άξονα. Παλιότερα έπαιζε ρόλο μόνο η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Παρά τις αλλαγές στη χάραξη τα πίσω ελαστικά χρειάζονται προσοχή ώστε να συνεχίσουν να προσφέρουν την καλύτερη πρόσφυση μετά από αρκετή απόσταση. Την Τρίτη μετά το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι θα γίνει δοκιμή στην ίδια πίστα για τα σλικ ελαστικά του 2023. Οι ομάδες μπορούν να αποφασίσουν αν θα χρησιμοποιήσουν τους οδηγούς τους, ή νέα ταλέντα.»