Μετά από δυο χρόνια απουσίας, ο Καναδάς επιστρέφει στο ημερολόγιο: ξανά με τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας, ίδια επιλογή μ’ αυτή που είχε γίνει στο Μόντρεαλ το 2019. Επίσης είναι ίδια επιλογή με τους δυο τελευταίους αγώνες σε Μονακό και Αζερμπαϊτζάν. Με άλλα λόγια: η C3 είναι η PZero λευκή /σκληρή γόμα, η C4 είναι η PZero κίτρινη/μέση γόμα και η C5 είναι η PZero κόκκινη/μαλακή γόμα. Το 2019 η στρατηγική του νικητή ήταν αυτή της μιας αλλαγής: εκκίνησε με τη μέση γόμα και τερμάτισε με τη σκληρή.
Το Μόντρεαλ έχει κάποια κοινά στοιχεία με το Μπακού όσον αφορά στην πρόσφυση που απαιτείται στην έξοδο των στροφών, στην σταθερότητα στο φρενάρισμα και στην βελτίωση του κρατήματος. Οι ταχύτητες όμως είναι πιο χαμηλές όπως και οι θερμοκρασίες.
Ο καιρός συχνά ανάγεται σε πρωταγωνιστή στο Καναδικό Grand Prix: ο αγώνας του 2011 παραμένει ο μεγαλύτερος στην ιστορία της F1, τότε εμφανίστηκε 6 φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας και η δράση διακόπηκε για αρκετές ώρες. Δεν είναι ποτέ εύκολο να προβλέψεις τις συνθήκες και πάντα υπάρχει πιθανότητα βροχής.
Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Ο Καναδάς θέτει κάποια ερωτηματικά για τις ομάδες: ο καιρός είναι συχνά άστατος, τα δεδομένα που έχουν είναι 3 ετών, και τα ελαστικά είναι τελείως διαφορετικά καθώς υπάρχουν νέες γόμες και νέοι σκελετοί. Την ίδια στιγμή η διαδρομή που χρησιμοποιείται σπάνια παρουσιάζει θεαματική βελτίωση κρατήματος. Σε σύγκριση με την τελευταία επίσκεψή τους στο Μόντρεαλ οι οδηγοί θα βρουν τις γόμες πιο σταθερές και με ευρύτερο παράθυρο λειτουργίας. Έτσι θα μπορούν να πιέσουν περισσότερο, χωρίς να υπάρχει μεγάλο ρίσκο υπερθέρμανσης. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο στο Μόντρεαλ είναι ότι η συνολική χρονική επιβάρυνση ενός πιτ στοπ είναι μικρή, κάτω από 20 sec. Αυτό διευρύνει τις επιλογές στρατηγικής.»