Για το Zandvoort επιλέχθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες: C1 ως P Zero λευκή/σκληρή, C2 ως P Zero κίτρινη/μέση και C3 ως P Zero κόκκινη μαλακή.
Φέτος η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στη γόμα C1 και C2 είναι μεγαλύτερη απ’ ότι παλιότερα: Ένας ακόμη λόγος ώστε οι ομάδες να επικεντρωθούν στη χρήση των δυο πιο μαλακών γομών αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η κλίση στις στροφές 3 και 14 είναι περίπου 18 μοίρες: για να έχετε μέτρο σύγκρισης το ιστορικό επικλινές στη Monza είναι 30 μοίρες κατά μέσο όρο. Σε άλλες μοντέρνες διαδρομές οι κλίσεις κυμαίνονται από 9 μοίρες στην Indianapolis, έως 12 μοίρες στη Jeddah.
Το Zandvoort παράγει μεγάλες φορτίσεις σε αρκετά σημεία της διαδρομής των 4.2km: Το φρενάρισμα στην είσοδο των στροφών 1 και 11 προκαλεί επιβράδυνση περίπου 5g. Η στροφή 7 επίσης προκαλεί πλευρικά φορτία του ίδιου μεγέθους (5g).
Σύμφωνα με το όνομά του «Zandvoort» σημαίνει αμμώδης έκταση και μπορεί να επηρεαστεί από την άμμο που φέρει ο αέρας. Επίσης ως παραθαλάσσια περιοχή είναι ευάλωτη στις συχνές αλλαγές της κατεύθυνσης του αέρα.
O Mario Isola δήλωσε ότι: «Το Zandvoort ήταν πέρυσι μια εντυπωσιακή προσθήκη στο ημερολόγιο του πρωταθλήματος. Σημαντικές προκλήσεις για τα ελαστικά αποτελούν οι επικλινείς στροφές 3 και 14. H διέλευση από αυτές γίνεται με υψηλές ταχύτητες και ασκείται συνδυασμός δυνάμεων στο μονοθέσιο: κατακόρυφο αλλά και πλευρικό φορτίο. Πέρα από τις άλλες απαιτήσεις που δημιουργεί η χάραξη της πίστας αυτός είναι ο λόγος που επελέγησαν οι πιο σκληρές γόμες στην γκάμα. Είναι η τέταρτη φορά που γίνεται αυτή η επιλογή φέτος μετά το Μπαχρέιν, την Ισπανία και τη Μεγ. Βρετανία. Ο νέος συνδυασμός μονοθεσίων – ελαστικών θα διευκολύνει τα προσπεράσματα φέτος σε μια πίστα όπου ήταν δύσκολο να προσπεράσεις πέρυσι. Η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε μόνο μια αλλαγή. Αυτό το έκαναν για να διατηρήσουν τη θέση τους στην πίστα. Φέτος θα μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στις πιο μαλακές γόμες, αυτό πιθανώς θα οδηγήσει σε δυο αλλαγές έτσι ίσως οι οδηγοί πιέσουν περισσότερο.»