Την δική της ανάλυση για το που κρίθηκε το Grand Prix στο Μεξικό δίνει η Pirelli. Εκκίνησαν 12 οδηγοί με τη μαλακή γόμα και 8 οδηγοί με τη μέση γόμα. Οπότε υπήρχαν διαφορετικές στρατηγικές εξαρχής. Αυτό αποδείχτηκε κλειδί στη μάχη μεταξύ RedBull και Mercedes. Η Mercedes επέλεξε την PZero λευκή/σκληρή γόμα για το τέλος καθώς είχε εκκινήσει με τη μέση γόμα. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε 2ος επαναλαμβάνοντας το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα που πέτυχε την προηγούμενη βδομάδα στο Ώστιν. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, George Russell ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που έκαναν δυο αλλαγές. Έβαλε τη μαλακή γόμα στο τέλος και πήρε τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Ο Verstappen επέλεξε την PZero κόκκινη/μαλακή γόμα στην εκκίνηση και διατήρησε το προβάδισμά του. Στον 25o γύρο έβαλε τη PZero κίτρινη/μέση γόμα αλλά έχασε την πρωτοπορία. Την ανέκτησε όταν οι αντίπαλοί του στη Mercedes έκαναν τις δικές τους αλλαγές. Από κει και πέρα έπρεπε απλά να διαχειριστεί τη μέση γόμα ως το τέλος: Συμπλήρωσε μ’ αυτή 46 γύρους και κέρδισε με 15 δευτερόλεπτα διαφορά.
Το τελευταίο μίλι είναι πάντα το δυσκολότερο. Συνελέγησαν όλες οι λεπτομέρειες όσον αφορά στα ελαστικά του 2023 στα δυο τεστ σε Ώστιν και Μεξικό. Θα φτιάξουμε τα ελαστικά και οι ομάδες θα τα δοκιμάσουν για πρώτη φορά αμέσως μετά το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι με το οποίο ολοκληρώνεται η χρονιά. Οι επόμενες εβδομάδες είναι καθοριστικές για τους μηχανικούς της Pirelli και τους τεχνικούς που θα δουλέψουν σκληρά για το Βραζιλιάνικο Grand Prix 11-13/11 και αμέσως μετά για το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι την επόμενη εβδομάδα.
O Mario Isola, Διευθυντής Motorsport, τόνισε ότι: «Μας ικανοποιεί πως και οι τρεις γόμες έδωσαν στους οδηγούς και στις ομάδες τη δυνατότητα να προσεγγίσουν τον αγώνα σαν μια παρτίδα σκάκι. Υπήρχαν διαφορετικές στρατηγικής που βασίζονταν στις δυνατότητες που είχε ο καθένας να βελτιστοποιήσει την απόδοση των ελαστικών. Η μέση γόμα πρωταγωνίστησε αλλά καθοριστικό ρόλο έπαιξαν τόσο η μαλακή όσο και η σκληρή γόμα. Όλες επέδειξαν δυνατή απόδοση και μειωμένη φθορά. Η μάχη επικεντρώθηκε στις δυο ομάδες που κατάφεραν να αξιοποιήσουν καλύτερα τα ελαστικά τους όλο το Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μας ειδικά μετά τις 15 έντονες μέρες μεταξύ των δυο τεστ για τα πρωτότυπα ελαστικά του 2023. Συλλέξαμε δεδομένα τόσο για τις σκληρές όσο και για τις μαλακές γόμες στο Ώστιν και στην πόλη του Μεξικό αντίστοιχα. Τα σχόλια των πραγματικών αστέρων – των οδηγών – περιείχαν ενθουσιασμό και πραγματική προσήλωση στην ανάλυση των θεμάτων που ανέκυψαν από το ίδιο κιόλας βράδυ της Παρασκευής μόλις ολοκληρώθηκε το δεύτερο τεστ. Συγχαρητήρια στη RedBullκαι τοMaxVerstappenγια τη νίκη τους και το νέο ρεκόρ 14 νικών σε μια σεζόν, μπροστά στο μοναδικό Μεξικάνικο κοινό.»