Ο Max Verstappen εκκίνησε και τερμάτισε πρώτος σε έναν αγώνα όπου οι Red Bull έκαναν το 1-2. Ο Ολλανδός εκκίνησε με το ενδιάμεσο ελαστικό για βροχή Cinturato Green έβαλε στη συνέχεια την κίτρινη/μέση PZero γόμα και τελείωσε τον αγώνα χρησιμοποιώντας για 12 γύρους την κόκκινη/μαλακή PZero Red γόμα. Ακριβώς την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο άλλος οδηγός της Red Bull, Sergio Perez.
Ο οδηγός της Ferrari CharlesLeclerc ήταν αυτός που προκάλεσε αυτή τη στρατηγική σταματώντας πριν από τις Red Bull. Εν τέλει υποχρεώθηκε σε έξτρα πιτ στοπ αφού χτύπησε στον τοίχο λίγο πριν το τέλος του αγώνα ενώ ήταν 3ος. Κατάφερε να επανέλθει και να τερματίσει τελικά έκτος (6ος).
Όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί σταμάτησαν μόνο μια φορά αλλάζοντας από ενδιάμεσα ελαστικά σε μέση γόμα με εξαίρεση τον Daniel Ricciardo της McLaren και τον Mick Schumacher της Haas.
O αγώνας εκκίνησε με θερμοκρασία αέρα στους 14 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 16 βαθμούς Κελσίου. Nωρίτερα είχε βρέξει οπότε η πίστα ήταν νοτισμένη όταν εκκίνησε ο αγώνας. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά και τα χρησιμοποίησαν ωσότου στεγνώσει η αγωνιστική γραμμή για να μπορέσουν να βάλουν slick ελαστικά.
ΣΚΛΗΡΗ C2: Ο Ricciardo ήταν ο μόνος οδηγός που χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα κατά τη διάρκεια του αγώνα, αυτή η γόμα δεν ταίριαζε με τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικράτησαν.
MEΣΗ C3: Η πιο διαδεδομένη επιλογή για τα slick ελαστικά στον αγώνα. Ήταν το ελαστικό κλειδί και χρησιμοποιήθηκε για μεγάλη απόσταση από όλους του οδηγούς. Επέδειξε σταθερότητα και ελάχιστη πτώση απόδοσης.
ΜΑΛΑΚΗ C4: Τέσσερις οδηγοί την χρησιμοποίησαν στο τελευταίο μέρος συμπεριλαμβανομένων των δυο οδηγών της RedBull. Ο Verstappen την χρησιμοποίησε για να πάρει τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στη στρατηγική των δυο αλλαγών, αλλά και στην επίτευξη του ταχύτερου γύρου.
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτά τα ελαστικά. Ο Ricciardo ήταν ο πρώτος που τα έβγαλε στον 16ο γύρο όταν κατέστη πλέον εφικτή η χρήση των slick ελαστικών. Τα ενδιάμεσα ελαστικά απέδωσαν επίσης καλά για κάποιους γύρους ενώ η πίστα στέγνωνε ολοένα και περισσότερο.
Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Στην αρχή του αγώνα τα ενδιάμεσα ελαστικά απέδωσαν καλά για αρκετά μεγάλη απόσταση όπως αναμένονταν. Μου έκανε εντύπωση που όλοι επέλεξαν τη μέση αντί για τη μαλακή γόμα όταν στέγνωσε η πίστα καθώς οι συνθήκες ήταν δροσερές και είχε υγρασία. Προφανώς όλοι υπολόγιζαν να πάνε ως το τέλος μ’ αυτή τη γόμα και αυτό ακριβώς έκαναν πολλοί οδηγοί. Η Ferrari υιοθέτησε μια ενδιαφέρουσα στρατηγική που την αντέγραψε η RedBull και πέτυχε τον ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα στο τέλος. Η μέση γόμα επέδειξε εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα, στις μεγάλες αποστάσεις. Να σημειωθεί ότι λόγω βροχής την Παρασκευή οι ομάδες είχαν στη διάθεσή τους μόνο μια ώρα το Σάββατο για να καταλάβουν πως λειτουργεί η μέση γόμα. Η μεγαλύτερη απόσταση που διένυσαν δοκιμάζοντάς την ήταν περίπου 20 γύροι. Παρά τις περιορισμένες πληροφορίες, είδαμε να διανύονται αποστάσεις πάνω από 40 γύρους χωρίς προβλήματα. Μπράβο στη RedBull, αλλά και στο φανταστικό κοινό που ήρθε στη έδρα μας στην Ίμολα, αποδεικνύουν πάντα την παθιασμένη υποστήριξή τους.”