Οι ομάδες θα έχουν στη Μεγάλη Βρετανία τη γόμα C1 ως P Zero λευκή/σκληρή, τη γόμα C2 ως P Zero κίτρινη/μέση και τη γόμα C3 ως P Zero κόκκινη/μαλακή: μια επιλογή που υπαγορεύεται από τα υψηλά ενεργειακά φορτία που μεταφέρουν τα ελαστικά στο Silverstone.
Η πίστα είναι από τις πιο απαιτητικές, της σεζόν, ειδικά για το μπροστινό αριστερό ελαστικό που πρέπει να ανταπεξέλθει σε υψηλά ενεργειακά φορτία σε οκτώ διαφορετικές στροφές.
Μερικές από τις υψηλότερες ταχύτητες διέλευσης στροφών όλης της σεζόν σημειώνονται στο Silverstone (οι Maggott, Becketts , Chapel είναι με τέρμα γκάζι) ενώ οι οδηγοί υπόκεινται σε πλευρικές δυνάμεις που μπορεί να ξεπεράσουν τα 5 g.
Οι δυο αλλαγές ελαστικών ήταν η πιο δημοφιλής στρατηγική το 2022. Tόσο στην εκκίνηση όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες.
Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του πέρυσι στο Σίλβερστον, έχοντας ξεκινήσει από την pole position.
Η Pirelli θα παραμείνει στο Silverstone 11 και 12 Ιουλίου για δοκιμές εξέλιξης σλικ ελαστικών χωρίς ηλεκτρικές κουβέρτες. Στο τεστ θα συμμετέχουν η Red Bull (για μία ημέρα), η Haas και η Williams.
Μετά τη Μόντσα, το Silverstone είναι μια από τις πιο ιστορικές πίστες στο καλεντάρι της F1, έχοντας φιλοξενήσει 57 Grand Prix. Το 2020 μετά το Βρετανικό GP ακολούθησε ένα Σαββατοκύριακο αργότερα ένα άλλο GP για τον εορτασμό της 70ης επετείου του πρώτου αγώνα F1 στην ιστορία – που έλαβε χώρα στο Σίλβερστον στις 13 Μαΐου 1950.
Η πιο επιτυχημένη ομάδα στο Silverstone είναι η Ferrari, με 15 νίκες, ενώ ο Sir Lewis Hamilton είναι ο πολυνίκης με 8 νίκες. Έχοντας τιμηθεί από τη βασίλισσα Ελισάβετ Β’, ο Χάμιλτον ανακηρύχθηκε αργότερα ιππότης από τον σημερινό βασιλιά της Μεγάλης Βρετανίας, Κάρολο Γ’.
O Mario Isola, διευθυντής Motorsport, τόνισε ότι: «Στο Βρετανικό GP θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά ένας νέος σκελετός ελαστικών με υλικά που είχε δοκιμαστεί και εξελιχθεί για να μπουν στους αγώνες το 2024. Αυτή η αλλαγή στις προδιαγραφές εντός της σεζόν είναι απαραίτητη λόγω της αυξημένης απόδοσης των μονοθεσίων – τόσο σε απόλυτη ταχύτητα όσο και σε φορτία – σε σύγκριση με τα δεδομένα προσομοίωσης που έδωσαν στην Pirelli οι ομάδες τον περασμένο χειμώνα. Αυτή η τάση αύξησης των φορτίων θα αυξηθεί όσο συνεχίζεται το πρωτάθλημα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά στην προσομοίωση τα τελευταία χρόνια, προκειμένου όχι μόνο να παρέχουμε ένα προϊόν που πληροί τους στόχους απόδοσης που έχουν τεθεί αλλά και να έχουμε τη δυνατότητα να προβλέψουμε τυχόν προβλήματα και να αντιδράσουμε άμεσα σε αυτά.
Ο νέος σκελετός δίνει στο ελαστικό επιπλέον αντοχή στην κόπωση, αλλά δεν επηρεάζει καμία τεχνική παράμετρο ή τη συμπεριφορά του στην πίστα. Όλες οι ομάδες είχαν ήδη την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη νέα δομή ελαστικών στο Ισπανικό GP, όταν στις ελεύθερες δοκιμές τέθηκαν στη διάθεση κάθε οδηγού δύο σετ. Τα σχόλιά τους ήταν ανάλογα με τις προσδοκίες μας, ειδικά όσον αφορά στις επιδόσεις. Οι νέες προδιαγραφές μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε αμετάβλητες τις πιέσεις των εμπρός και πίσω ελαστικών σε μεγάλο βαθμό σε σύγκριση με πέρυσι, παρά τη σημαντική αύξηση του μέσου φορτίου – λόγω απόδοσης – των μονοθεσίων.
Το ντεμπούτο του νέου ελαστικού, θα γίνει σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες. Στα τεχνικά μας γραφήματα το Σίλβερστον βρίσκεται στην κορυφή όσον αφορά στην πίεση και στις πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται: ιδιαίτερα στο εμπρός αριστερά ελαστικό. Η πίστα πιέζει επίσης πολύ τους οδηγούς, οι οποίοι πρέπει να αντιμετωπίσουν πλευρικές επιταχύνσεις που ξεπερνούν τα 5 g στις γρήγορες καμπές. Οι επιλογές γομών – οι οποίες, σε αντίθεση με το σκελετό, δεν έχουν καμία αλλαγή στις προδιαγραφές – είναι πανομοιότυπες με τα προηγούμενα χρόνια τουλάχιστον ως προς το όνομα: C1 είναι η σκληρή γόμα, C2 είναι η μέση γόμα και C3 είναι η μαλακή γόμα. Ωστόσο, η γόμα C1 είναι στην πραγματικότητα μια ολοκαίνουργια σύνθεση, που τοποθετείται μεταξύ της C2 και της C0 (περσινή C1).»