Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, το Silverstone, μαζί με τη Suzuka στην Ιαπωνία και το Spa στο Βέλγιο θέτουν τις υψηλότερες ενεργειακές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Φυσιολογικά επελέγησαν οι πιο σκληρές γόμες στη γκάμα: C1 ως PZeroλευκή/σκληρή, C2 ως PZeroκίτρινη/μέση και C3 ως PZeroκόκκινη/μαλακή. Είναι η 3η φορά μέσα στη χρονιά που επιλέγεται αυτός ο συνδυασμός.
Οι στροφές υψηλής ταχύτητας και ενέργειας όπως το σύμπλεγμα Maggotts και Becketts δεν είναι η μόνη πρόκληση που προσφέρει το Silverstone: Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και μπορεί να συναντήσεις από λαμπρό ήλιο ως βαριά βροχή.
Πέρυσι ο νικητής υιοθέτησε στρατηγική δυο αλλαγών: Η πρώτη έγινε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας που υιοθετήθηκε μετά τη σύγκρουση των LewisHamilton,MaxVerstappen. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί συμπλήρωσαν δυο μέρη αγώνα με τη μέση γόμα και ένα τελευταίο μέρος με τη σκληρή γόμα. Φέτος οι γόμες και οι σκελετοί είναι τελείως διαφορετικές. Δεν υπάρχει κατατακτήριος αγώνας, αυτό είχε παίξει ρόλο στην περσινή στρατηγική.
Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Στο Βρετανικό Grand Prix παρουσιάστηκε πέρυσι η νέα γενιά μονοθεσίων του 2022. Υπογραμμίστηκε έτσι η μελλοντική κατεύθυνση του αθλήματος που ακολουθείτε από φέτος. Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί έχουν δημιουργηθεί για να μπορούν οι οδηγοί να ακολουθούν από κοντά ο ένας τον άλλο για ώρα, δίνοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Αυτό φάνηκε στον Καναδά. Την ίδια στιγμή τα ελαστικά είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να υπερθερμαίνονται λιγότερο, να είναι πιο σταθερά και να προσφέρουν καλύτερη αίσθηση οδήγησης ενώ λειτουργούν σε πιο ευρύ θερμοκρασιακό παράθυρο. Όλες αυτές οι παράμετροι θα δοκιμαστούν αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια από τις πιο απαιτητικές, για τα ελαστικά, πίστες που συναντούμε μέσα στη χρονιά.»