Χάος φαίνεται ότι εξακολουθεί να επικρατεί στα πρατήρια υγρών καυσίμων με τους καταναλωτές να εμφανίζονται απροστάτευτοι έναντι των κυκλωμάτων που είτε νοθεύουν είτε κλέβουν στην αντλία την ποσότητα των καυσίμων.
Τελευταίο κρούσμα αποτελεί ένας ιδιώτης καταναλωτής στην περιοχή των Σερρών όπου σταμάτησε να φουλάρει το αυτοκίνητό του σε ένα πρατήριο υγρών καυσίμων μόλις άναψε η ένδειξη της ρεζέρβας αλλά τελικά διαπίστωσε ότι όχι μόνο κλέβει η αντλία αλλά και η ποιότητα του καυσίμου δεν ήταν εκείνη που έπρεπε.
Ειδικότερα ο ιδιώτης καταναλωτής επισκέφθηκε το πρατήριο υγρών καυσίμων στην περιοχή των Σερρών ώστε να το γεμίσει καθώς μόλις είχε ανάψει η ένδειξη της ρεζέρβας που σημαίνει ότι υπήρχαν περίπου 8 λίτρα μέσα στην δεξαμενή καυσίμου όπως ορίζει και ο κατασκευαστής.
Ο υπάλληλος γεμίζει με καύσιμο το αυτοκίνητο και μου λέει το ποσό της πληρωμής σύμφωνα με το οποίο είχε βάλει 58,87 λίτρα στην δεξαμενή καυσίμου.
Ο κάτοχος του οχήματος διαμαρτυρήθηκε αρχικά στον υπάλληλο ότι αποκλείεται να έχουν τοποθετηθεί τόσα λίτρα στο όχημά του καθώς μόλις είχε ανάψει η ένδειξη της ρεζέρβας η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή έχει χωρητικότητα 8 λίτρα σε σύνολο 60 λίτρων που είναι όλη η χωρητικότητα της δεξαμενής.
Ο υπάλληλος αποκρίθηκε ότι: «Τόσα μπήκαν, τι να σας πω, δεν ξέρω» και ο ιδιοκτήτης του οχήματος έφυγε πληρώνοντας την υπερβολική ποσότητα καυσίμων που φαίνεται ότι έβαλε στο πρατήριο υγρών καυσίμων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο Newsauto.gr ο ανυποψίαστος καταναλωτής: «Στις επόμενες 5 ημέρες που κινήθηκα με το αυτοκίνητο – έως το επόμενο φουλάρισμα – μόνο σε εθνική οδό (όχι σε πόλη), σε δρομολόγια Σέρρες – Θεσσαλονίκη, διαπίστωσα τα παρακάτω (πλην της αδικαιολόγητης ποσότητας καυσίμου που ισχυρίστηκε ότι έβαλε στο πρατήριο καυσίμων η υπάλληλος):
Α) Δεν απέδιδε καθόλου το αυτοκίνητο, δεν πήγαινε βήμα κοινώς.
Β) Δεν λειτουργούσε το Start-Stop στο αυτοκίνητο και ακούγονταν το σύστημα αναγέννησης φίλτρου σωματιδίων (DPF Regeneration) να δουλεύει διαρκώς.
Γ) Υπήρξε αύξηση στην μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου κατά 10% σε σχέση με τις κινήσεις μου τις προηγούμενες φορές, στα ίδια δρομολόγια και με τον ίδιο ρυθμό.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και τα παρακάτω:
1) Η ρεζέρβα καυσίμων στο αυτοκίνητο μου, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του όπως αναγράφεται στο εγχειρίδιο χρήσης του, είναι 8 λίτρα. Οπότε είχε μέσα τουλάχιστον 7+ λίτρα ακόμη, κατά την ώρα του φουλαρίσματος.
2) Το καύσιμο (diesel) που μπήκε στο ρεζερβουάρ, σύμφωνα με την απόδειξη, ήταν 58,89 λίτρα.
3) Η συνολική χωρητικότητα του ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μου είναι 60 λίτρα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή του.
4) Από την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας VW (We Connect Go) που είναι συνδεδεμένη με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου μόνιμα, έχω σε Real Time πάρα πολλά δεδομένα για το αυτοκίνητο μου, ένα εκ των οποίων είναι και η ένδειξη του καυσίμου μετά από το φουλάρισμα την επίμαχη ημέρα, όπου αναγράφεται 60 λίτρα φυσικά.
5) Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία VW της πόλης των Σερρών, ενημερώθηκα ότι η παρατεταμένη λειτουργία του συστήματος αναγέννησης φίλτρου σωματιδίων (DPF Regeneration) με ταυτόχρονη παύση λειτουργίας του Start-Stop, είναι αποτέλεσμα του γεμίσματος του φίλτρου DPF με στάχτη, είτε λόγω μικρών διαδρομών (υπενθυμίζω ότι το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο στη διαδρομή Σέρρες – Θεσσαλονίκη, δηλαδή εθνική οδό) είτε λόγω κακής ποιότητας καυσίμου (αυτό ισχύει στην περίπτωση μου).
Διαπίστωσα λοιπόν ότι στο συγκεκριμένο πρατήριο υγρών καυσίμων, όχι μόνο υπάρχει κλοπή στην ποσότητα (10%) αλλά υπάρχει και εκτεταμένη νοθεία στην ποιότητα του ενισχυμένου πετρελαίου. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο πρατήριο καυσίμων έχει την χαμηλότερη τιμή στο diesel (ίσως και στα υπόλοιπα καύσιμα) και αυτό λειτουργεί μάλλον ως “δόλωμα” για τα υποψήφια θύματα του.
Να σημειωθεί ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι προκλήθηκε επιβάρυνση του DPF για τα 500+ ΚΜ που διανύθηκαν με το συγκεκριμένο diesel, με σίγουρη πρόωρη φθορά σε αυτό (DPF) χωρίς να μπορεί να προβλεφθεί τι ζημιά μπορεί να προκύψει μελλοντικά.
Επιπλέον των παραπάνω, σας αναφέρω και τα παρακάτω εξοργιστικά ότι επικοινώνησα με την εταιρεία καυσίμων όπου και ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο ελέγχου πρατηρίων. Με παρέπεμψαν σε έναν κύριο με τον οποίο μίλησα, επί 8,5 λεπτά, και του ανέφερα όλα τα παραπάνω ως παράπονο λέγοντας ότι προτίθεμαι να προβώ και σε καταγγελία στην Διεύθυνση Εμπορίου της Περιφέρειας Σερρών. Η αντίδραση του ήταν πλήρως απαθής και μου έκλεισε το τηλέφωνο με μία φράση μόνο, “ΟΚ, ευχαριστώ“!
Σε επικοινωνία που είχα με άλλο στέλεχος της εταιρείας καυσίμων το μόνο που αποκόμισα ήταν μια κοροϊδευτική συμπεριφορά, ξανά!
Επειδή λοιπόν η κοροϊδία έχει και όριο αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το περιστατικό που μου συνέβη ώστε να προστατεύσω όσους περισσότερους καταναλωτές μπορώ και να ενισχύσω και εγώ με τον τρόπο μου τον αγώνα του Newsauto.gr ενάντια στα κυκλώματα και τους επιτήδειους που βρίσκονται έρμαια στο έλεος του Θεού.»