Το 2020 ενεργοποίησε τους νέους αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές CO2 οπότε όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ενεργοποιήσει τα σχέδιά τους για μείωση των μέσων εκπομπών CO2.
Έτσι και όμιλος Renault ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις για τα Clio και Capture.
To Renault Clio E-Tech κινείται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούνται από μια μικρή μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh-230V.
Σύμφωνα με την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία το plug-in υβριδικό Clio κατά μέσο όρο κινείται στον αστικό ιστό στο 80% της ζωής του οπότε αυτή η κίνηση μπορεί να γίνει ηλεκτρικά (EV mode) με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου κατά 40% και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 100 γρ. / χλμ.
Το Renault Captur E-Tech Plug-in έχει μια διαφορετική προσέγγιση της ηλεκτρικής εκδοχής του μοντέλου καθώς η συνδυαστική ισχύς του βενζινοκινητήρα και των δύο ηλεκτροκινητήρων ανέρχεται σε 158 ίππους εκ των οποίων οι 91 ίπποι προέρχονται από τον βενζινοκινητήρα και οι υπόλοιποι 67 ίπποι από τους ηλεκτροκινητήρες.
Σύμφωνα με τη Renault εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. με το αυτοκίνητο να μην ξεπερνά σε ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα. Κάπως έτσι οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 34 γρ./χλμ. σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις που έγιναν με βάση το πρωτόκολλο WLTP.