Την πρώτη θέση στις πωλήσεις αυτοκινήτων πολυτελείας στις ΗΠΑ κατέκτησε η BMW το 2019, ξεπερνώντας τη Mercedes-Benz για πρώτη φορά μετά από το 2015, εν μέσω σημαντικής ανόδου κατά τον τελευταίο μήνα του έτους. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις της BMW στις ΗΠΑ για το 2019 αυξήθηκαν στα 324.826 οχήματα σημειώνοντας άνοδο 4,4% σε σύγκριση με το 2018. Την ίδια περίοδο οι πωλήσεις της Mercedes-Benz ανήλθαν στα 316.094 οχήματα.
Παράλληλα, για τον Δεκέμβριο του 2019, η BMW πραγματοποίησε 35.746 πωλήσεις οχημάτων στις ΗΠΑ, έναντι 30.294 πωλήσεων για τη Mercedes. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Lexus, οι πωλήσεις της οποίας υποχώρησαν κατά 0,1% στα 298.114 οχήματα για το σύνολο του έτους, και κατά -0,6% για τον Δεκέμβριο του 2019, στα 35.352 οχήματα. Η Audi βρέθηκε στην τέταρτη θέση για το σύνολο του περασμένου έτους, με τις συνολικές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 0,4% στα 224.111 οχήματα, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Cadillac, οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση, στα 156.246 οχήματα.
«Συζητήσαμε πολύ κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών σχετικά με το σωστό συνδυασμό προϊόντων που θα μπορούσαμε να έχουμε στην αγορά, και πιστεύουμε ότι με τις τελευταίες εγκαινιάσεις, αποκτήσαμε ακριβώς αυτό. Πάντως αυτή τη στιγμή η BMW διαθέτει το νεότερο και πιο συναρπαστικό χαρτοφυλάκιο μοντέλων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της BMW στις ΗΠΑ, Bernhard Kuhnt.
Σημειώνεται ότι το τρίτο τρίμηνο του 2019 τα κέρδη της BMW αυξήθηκαν κατά 11,5% σε ετήσια βάση, στα 1,5 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα κατέγραψαν άνοδο της τάξεως του 7,9% στα 26,7 δισ. ευρώ. Η παράδοση οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκε κατά 3,6% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, στα 613.361 οχήματα συνολικά.