Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στη Γαλλία σημείωσαν άνοδο 0,7% το Νοέμβριο μετά την πτώση που είχαν καταγράψει οι πωλήσεις τον αντίστοιχο μήνα του 2018.
Μάλιστα το Νοέμβριο διατέθηκαν πάνω από 172.000 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 11% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2018.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ωστόσο προετοιμάζονται για νέους κανονισμούς της ΕΕ που θα τεθούν σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2020 και «πινακιδώνουν» όσα αυτοκίνητα έχουν υψηλούς ρύπους ώστε να γλιτώσουν από την υψηλότερη φορολογία.
Οι μάρκες που κατάφεραν να κερδίσουν το Νοέμβριο στη Γαλλία περιελάμβαναν την Land Rover με ποσοστό ανόδου 40%, την Nissan με άνοδο 39%, την Audi με 36% και την Renault με 26% ποσοστό ανόδου.
Οι πωλήσεις του Ομίλου PSA μειώθηκαν κατά 7%, με την Opel να καταγράφει πτώση 38%, η Peugeot με 4% και η Citroen με 3,2%. Αντίθετα οι πωλήσεις DS σημείωσαν άνοδο 2,1%.
Οι πωλήσεις του ομίλου Volkswagen αυξήθηκαν κατά 8%, με τις πωλήσεις της Seat να καταγράφουν άνοδο 23% και τις πωλήσεις της Skoda κατά 18%, πέραν της ανόδου που σημείωσε η Audi. Οι πωλήσεις της μάρκας VW κατέγραψαν μείωση 7,7%.
Οι πωλήσεις του ομίλου BMW αυξήθηκαν κατά 3,3%, ενώ η μάρκα BMW κατέγραψε άνοδο 18%, αντισταθμίζοντας την πτώση 25% που σημείωσε η Mini.
Οι πωλήσεις της Mercedes-Benz μειώθηκαν κατά 5,7% και της FCA κατά 6,9%.
Οι πωλήσεις του ομίλου Hyundai αυξήθηκαν κατά 11%, με την Hyundai να καταγράφει άνοδο 15% και την Kia κινείται ανοδικά σε ποσοστό 6%. Οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 13%.
Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα καταλαμβάνοντας το 34% του συνόλου των πωλήσεων, οι βενζινοκινητήρες ανήλθαν στο 58%, τα υβριδικά στο 5,6% και τα ηλεκτρικά οχήματα κατάφεραν να αποκτήσουν το 1,9% της αγοράς.
Σε επίπεδο έτους η γαλλική αγορά σημείωσε οριακή μείωση 0,2% μέχρι τον Νοέμβριο.